Hoi dames, Wij willen graag een loopwagentje voor onze zoon kopen. Hij heeft al een loopauto, maar om zijn loopactiviteiten te stimuleren lijkt het ons goed om ook een loopwagen aan te schaffen.. Er zijn alleen zoveel soorten en maten. We zijn de weg een beetje kwijt. Ik vind persoonlijk een houten met blokken mooi (maar ook handig?), maar nu was ik vanavond aan het zoeken op internet en toen las ik dat de plastic variant van Fischer Price (met allerlei muziek dingen en felle kleuren) ook heel goed uit de test komt (mij lijkt het geen handig ding, maar goed). Wie kan ons goede tips geven? Thanks!
Mijn zus heeft m van Bol.com, volgens mij van Fisher Price of V-tech. Geen hout. Allerlei knoppen, dingetjes, telefoonhoorn, etc. Prima kwaliteit. Goed schoon te houden.
Met een beetje geluk danwel pech heb je er een paar weken plezier van zou vooral niet te ingewikkeld doen en misschien naar tweedehands kijken.
Wij hebben ook die van V-tech. Baby Walker heet ie. Nieuw 35e op marktplaats stukker goedkoper! Inderdaad handig in onderhoud en hier wordt ie door m'n dochter van 2 nog altijd goed benut!! Het activiteiten paneel zit er los op en daar speelt ze nog dagelijks mee. Kleurtjes leren, vormen leren, boerderij geluidjes. Absoluut geen spijt! Hier was ie z'n nieuwprijs nog waard ook! Maar... Geen 1 kind is het zelfde. Voor hetzelfde geld had ie in een hoekje gestaan! Succes met zoeken!
Ik heb een vtech babywalker en de 3 in 1 zebra. De babywalker kan het paneel vanaf en kunnen ze nog een tijd mee spelen. Kleuren en getallen leren. De 3 in 1 zebra is een loopauto, walker en step in 1. Dat was hier echt hit
Hier sinds eerste verjaardag de V-tech nog steeds in trek! Zo'n houten vind ik niks aan en lijkt me onhandig met schoonmaken. Hier worden dingen verteld maar ook gezongen hij is helemaal wild ervan
Wij hebben deze en hij speelt er veel mee maar heeft er niet echt mee leren lopen, wat dat betreft was ie wat lui (loopauto vond ie ook niks), rent er nu wel mee door de kamer...
Die hadden we er ook bij maar ook deze zette 'm niet aan tot lopen, het gaan lopen ligt dus niet aan de loopkar maar aan je kindje zelf...dit terzijde
Hebben deze ook tweede hands via marktplaats gekocht. Volgens mij toen voor 10 euro. Was als nieuw! Goed schoon te houden en loopt erg stabiel. En al die geluidjes vindt hij geweldig. Is de hele dag met de bijbehorende telefoon in de weer. Hebben overigens ook de loopwagen van Nijntje. Is ook leuk maar moeilijk wendbaar wordt dus veel minder gebruikt. Hadden deze nieuw gekregen als kraamkado. Hebben ook een loopauto. Deze vindt hij momenteel ook erg leuk. Kan er nu zelf op en af stappen. Maar om te leren lopen was deze te onstabiel. Maar voor nu is hij geweldig.
Wij hebben een loopwagentje van mega-blocks. Was toevallig bij de intertoys voor 15 euro, dus meteen maar meegenomen. Ons dochtertje kan er erg goed achter lopen en ze vindt het ook leuk om met de blokken te spelen. Je kunt van die blokken ook nog uitbreidingsets kopen (zowel voor jongens als meiden), dus dat vonden we ook wel een positief punt. Het loopwagentje kun je inklappen en dan is het een soort 'bouwtafel' om op te bouwen met de blokken.
Wij hebben een 3in 1zebra van vtech. Pff wat een ding, maar de muziekjes vind hij geweldig. Hij loopt al af en toe los maar niet mede zebra kar. Toch gaan we een echte loopauto erbij kopen. Zo'n retro auto vinden we leuk.
Wat ik zelf heel belangrijk vond was dat je de weerstand kon stellen en dat hij een kiepbeveiliging had. Wij hadden die van woezel en pip. Hij is er ook in de nijntje variant.
Wij wilden eigenlijk een mooie houten, maar zagen toen 2e hands de plastic versie van Nijntje. Toen deze maar gekocht, en hij bevalt prima! Maar ze is dan ook helemaal gek van Nijntje...
wij hadden zo'n simpel houten blokkenkarretje. voor wat weerstand ipv blokken 2 pakken bar le duc erin gelegd. ging als een trein
Hè.. Ik dacht bij mezelf; loopkar, dan gaat 'ie wel meer loopactiviteit ontwikkelen... Nu heb je m'n hoop de grond in geboord..... snif snif.. *denk dat meneer hier ook niet zo snel is van zichzelf.. Lijkt op z'n vader zeg ik dan maar.. hahahaha*
Wij hebben de gereedschapstrolley van Janod voor hem gekocht, een groot succes!! bol.com | Janod Gereedschapstrolley, Janod | Speelgoed Hij is er echt helemaal weg van. Heb ook een van plastic van Fisher Price, maar die trekt hij makkelijk omver. Die van Janod is heel stabiel en hij is eindeloos bezig met lopen, spelen met het gereedschap, van alles in de bak leggen, er weer uithalen etc.
Een kruitvat gevalletje. Als kleine baby vond ze de speeltje wel interessant maar nu al lang niet meer. Tis een licht karretje, kindje moet zich zelf kunnen remmen. T fijne daaraan is dat ze em zelf de bocht om kan sleuren. Heb haar nooit hoeven 'bevrijden' tegen de kastdeur aan o.i.d