Welke luchtbevochtiger

Discussie in 'De lounge' gestart door Verox, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verox

Verox Niet meer actief

Wij hebben vloerverwarming.
    Binnenkort gaan we een parketvloer leggen.
    Nu kom ik er achter dat de luchtvochtigheid bij ons in huis erg droog is.
    De oplossing schijnt een luchtbevochtiger te zijn. Eigenlijk vind ik het maar raar om zo'n ding in huis te zetten. Ik ga toch niet de rest van mijn leven een luchtbevochtiger gebruiken? Ik ken niemand met zo'n ding. Wat zijn ze lelijk! En verbruiken ze niet verschrikkelijk veel stroom?
    Maar waarschijnlijk ben ik niet de enige met een te droge lucht in huis. Er zijn vast een hoop mensen die er wel een hebben.

Wie heeft er een luchtbevochtiger? Welke hebben jullie? Goede of slechte ervaringen en tips?

2. Verox

Verox Niet meer actief

Niemand?
    Dan weet ik zeker dat het een nutteloos product is. :p
    En ik had mezelf er nog wel bijna van overtuigd dat ik niet zonder kon!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben er 2 in huis staan. Luchtvochtigheid is hier nu gelukkig rond de 60 % . Was eerst 30-40%. Niet fijn!
    Mijn man heeft ze bij de expert gekocht, zijn van Philips.

4. jenn88

jenn88 Niet meer actief

#4 jenn88, 4 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2013
    Wij hebben er ook 1 luchtvochtigheid was hier ook 30 nu tussen 50 en 60 we zetten hem eigenlijk zo om de dag aan. We hebben wel een moderne vind ik zelf niet lelijk iig:D ben er blij mee;)
    Ohja wij hebben hem van coso

5. Verox

Verox Niet meer actief

De luchtvochtigheid is hier momenteel 30%

@Aszz : Jij merkt dus wel verschil? Waar heb je ze staan? Gebruik je ze het hele jaar door? Maken ze lawaai? Verbruiken ze niet veel stroom?

@Jenn88 : Caso bedoel jij? Heb jij zo'n zwarte met touch keypad? De foto's op internet vind ik wel bijzonder, is hij ook mooi in het echt? Waar heb jij hem staan?

6. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Wij hebben er een maar gebruiken hem eigenlijk nooit. Hoe weet je het percentage?

7. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    ik heb er juist vorige week 1 gekocht, van air-o-swiss, een zwiters merk. De luchtvochtigheid is van 25-30 gestegen naar 55%, voelbaar prettiger!

8. Verox

Verox Niet meer actief

@Queen : Met een hygrometer. Tja die werd bij de vloer geleverd, dus weten we ineens dat de luchtvochtigheid hier helemaal verkeerd is :p

@Happymom : Die van Air o swiss lijken me ook wel mooi, maar zijn die in het het niet heel erg plastic? Ik hou totaal niet van plastic objecten...

9. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Jah die bedoel ik idd bij mij staat ie in de keuken soort van mijn keuken en woonkamer is 1 grote ruimte zeg maar ik zal er vanavond wel ff een foto van plaatsen.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

We hebben een weerstation die ook binnen meet.
    Wij hebben ook een grote keuken/woonkamer. 1 staat in de keuken, ander naast het dressoir in de woonkamer.
    Maken wel wat geluid, maar niet teveel. Staat aan wanneer de kachel aan staat. En geen idee hoeveel stroom ze verbruiken.

Deel Deze Pagina