Nou, vannacht heeft meneer geslapen met een luierbroekje maat 6 van Kruidvat. Niet een pyjamabroekje, maar een gewoon luierbroekje. Dat zijn 20 stuks voor 6.99, terwijl met die DryNites ik er 10 voor 6,99 had! Het is vannacht goed gegaan. Geen lekkende luierbroek! En het niet laat op de dag nog laten drinken... dat werkt toch niet altijd zo. Zoontje krijgt hier meestal 's middags rond 15:00/16:00 z'n laatste drinken. Heel soms wat water bij het avondeten, maar vaak ook niet. En dan toch heb bed nat. Dus dat zal wel te maken hebben hoe je nieren werken. Geen idee. Maar ik ben iig. blij met de tips om idd. gewoon eens een ander merk te gaan proberen. Eerder hebben we trouwens ook luierbroekjes van C1000 eigen merk gehad. Die lekten bij ons toen ook door, vandaar dat we waren overgestapt op de Pampers-luierbroekjes.
luierbroekjes werken hier ook niet bij mijn zoontje voor de nacht (maat 6) maar de luiers wel. maat 6 luiers zijn veel groter dan maat 6 luierbroekjes. luierbroekjes he ik enkel gebruikt bij het zindelijk worden en snachts tijdelijk omdat ik ze nog had liggen maar idd drama. gewone luiers zijn prima
Hier ook drama met luierbroekje maat 6 van de kruidvat. Nu bijna elke nacht nat. Een luier werkt niet om 's nachts ook naar de wc te gaan. Hopelijk binnenkort helemaal niet meer nodig.
O nee, toch jammer. Hier vanmorgen ook weer nat :x. Moet echt op zoek naar anders, het is wel flink wassen zo.
Ik dacht altijd dat een beloningssysteem voor 's nachts niet werkt omdat ze er wakker van moeten worden dat ze moeten plassen en dat je dat dus niet met een beloningssysteem kunt stimuleren..