Kruidvat!! in pampers altijd vochtige/natte romper met kruidvat nog nooit doorgelekt, ook niet als ze nachten van 14 uur maakt
Hier ook nog nooit lekkage gehad met pampers. Ook het gegeven dat ze zouden stinken is mij onbekend. Ja, of er moet poep inzitten, maar dat lijkt me logisch Ik vind kruidvat juist niets. Stugge, papieren dingen... Geven rode striemen bij de liezen...
Ik vind alles behalve pampers echt vreselijk. New baby vond ik ook niks hoor, maar vanaf maatje 2 overgestapt op baby dry. Nog nooit lekkage gehad. Inmiddels gebruiken we 5 en gaat echt perfect nog altijd. Zijn heel vaak in de aanbieding.
Kruidvat! Inmiddels 's nachts een maatje groter. Hier kan hij nachten maken van 1900 tot 1000 uur en dan nog geen doorgelekte luier. Wel top zwaar
Kruidvat en Pampers baby dry. Etos luiers vind ik niets, gekocht doordat een hoop meiden ze hier goed vonden, maar hier lekt ie na 2uur al door..
Ik vind Pampers absoluut top. Kruidvat is ok, maar erg stug. Mijn ervaring met nachtelijke lekpartijen is dat deze in fases komen en gaan, onafhankelijk van het merk luier.
Het is blijkbaar bij ieder kindje anders. Want ik had toen onze oudste nog luiers droeg, altijd van pamper gehad. Ik had daar nooit geen problemen mee. En bij de jongste lekken ze als een zeef. Ik had iedere ochtend een nat bedje. Ben toen op advies overgestapt op kruidvat luiers en nooit geen problemen meer gehad? En wat scheeld dat in prijs zeg Gelukkig draagt de oudste helemaal geen luiers meer.
Hier ook Pampers Baby Dry voor de nacht, maatje groter dan overdag. Ik gebruikte in het begin ook de New Baby, bevielen erg goed alleen was helaas maat 3 hier nauwelijks verkrijgbaar, toen overgestapt op Baby Dry en nu hebben we Active Fit voor overdag. Die zijn wat dunner, dat zit net wat mooier vind ik. Maar 's nachts Baby Dry, erg fijne luier vind ik het. Mijn dochtertje heeft nu overdag dus Active Fit maat 3 en 's nachts Baby Dry maat 4. Sommigen zweren bij de kruidvat luiers, maar dat beviel mij juist slecht. Ik vond ze qua pasvorm gewoon minder, striemen op de beentjes enzo en de pampers vind ik gewoon zachter aanvoelen.
Kwestie van een paar merken proberen, hier lekte Pampers Baby Dry zo door, maar de New Baby waren altijd prima... Nu gebruiken we wasbare luiers, de bamboozle stretch, die haalt tot nu toe met gemak 14 uur zonder lekkages. Ideaal!
Hier exact hetzelfde verhaal! Alleen was het ook nog eens dat de oudste alleen maar tegen pampers kon en geen ander merk.
Ja idd dat heb ik ook gemerkt. Als de romper strak zit (ze vallen niet allemaal even ruim) dan 'floept' de poep en plas makkelijker aan de zijkant eruit. Maakt dan niet uit welke luier ik gebruik..