Ik heb hier nog steeds de Pampers new baby (3 tot 7 kg), die vind ik niet stinken en ze lekt ook niet door, maar de gewone Pampers vind ik wel raar ruiken. Ik vind Kruidvatluiers veel te ruw en stug aanvoelen, dus moet even kijken wat het wordt als ze echt niet meer in new baby past.
Pampers baby dry, heb er nooit geen last van. Deze stinken ook niet in tegenstelling tot de active fit
Heb niet alles gelezen maar kan het niet zo zijn dat je kindje toe is aan een grotere luier? En de romper, is die groot zat? Dat wil ook nog weleens helpen.... Hier zijn de pampers gewoon goed en ook de huggies....
Maatje groter kan soms helpen. Ik vind pampers vaak ook viezig en klam door de luier heen. Met etos en kruidvat heb ik dat minder!
Nou de mensen die kv als advies.gaven super bedankt. Gisteren nr drie gehaald omdat ik twee thuis had en haar wat te klein is. Vanochtend was alles droog ook geen vochtig gevoel!! Vind ze ook wel leuk fleurig en het prijskaartje is ideaal!!! Overdag eerst maar ff de pampers opmaken en voor de avond en nacht kv!!!!
Hier gewoon pampers simply dry. Nog nooit een lekkage gehad en snachts heeft ze hem vaak wel langer dan 12u om.
Pampers en etos. Maar wisselend want mn zoon heeft ook een periode gehad dat hij na 4 uur al langs zn luier lekte met pampers en mn dochter dr pamper is 's ochtends van de week al 2x 'geexplodeerd' ( vol en dan gaan springen in bed zodra ze wakker is, bah )
Hier ook kruidvat, maar dan in de nacht een maatje groter dan eigenlijk "hoort". Hij zit nu overdag in 4 (bij opa en oma) of 4+ (thuis), 'snachts krijgt ie een 5 aan. Het is iets aan de grote kant nog, maar hij lekt daar in elk geval niet doorheen. Bij de 4+ was het elke nacht feest met een doorlekluier, waar hij standaard wakker van werd. Nu hij snachts een 5 aanheeft, lekt hij niet meer door. Dus ondanks dat hij qua gewicht nog niet in de 5 "hoort", ik zweer erbij!
pampers hier wel iig. Kruidvat heb ik juist slechte ervaring mee, zelfs overdag lekt hij snel door met die kruidvat luier.
Eigenlijk helemaal mee eens. Misschien pampers maat 3 gebruiken voor de nacht? Volgens mij zitten er best veel verschillen tussen welke luier goed is voor welke baby. Anatomie blijft anders, de een plast meer dan de ander, buikslapers/rugslapers, geslacht, etc. ik weet niet of er daarom een eenduidig antwoord is. Het blijft een beetje proberen. Verder speelt een persoonlijke voorkeur ook mee. Ik heb heel wat merken geprobeerd en heb voor mezelf de ideale combi: overdag Bumblies en 's nachts Pampers baby dry. Mijn voorkeur gaat uit naar Pampers maar die vind ik te duur om alleen maar te gebruiken.
Je moet trouwens wel die vleugels naar buiten vouwen van Pampers. Er was 1 leidster van het kdv die dat nooit deed en dan kwam zoon steevast terug met natte randen. Vies!
Ik gebruik pampers, nooit lekkage, maar ik vind ze ook wel stinken en klammig. Ook Etos geprobeerd, die lekten altijd door in de nacht. Ik denk dat ik ook Lidl of Kruidvat ga proberen als de voorraad op is!
denk niet dat het heel veel uitmaakt welk merk luier je neemt voor de nacht als je kindje door lekt, altans zo is mijn ervaring. Hier een tip....en echt probeer het want het werkt echt!! - maatje grotere romper aan voor de nacht - daarbij een maatje grotere luier maakt niet uit welk merk. De luier vouw je aan de bovenkant 1 tot 2 centimeter naar binnen. Zodat je aan de voorkant een soort extra absorpsie rand creeerd. Ik vouw hem altijd zover naar binnen dat ik aan de achterkant nog net genoeg overhoud om de luier vast te maken. Deze tip heb ik laatst nog aan iemand gegeven hier op het forum en sinds die tijd bleef haar kindje droog. Zo ook onze zoon. Dus het is echt het proberen waard succes
Hier ook nog nooit een doorlek luier gehad met pampers baby dry! En dat is echt ruim 12 uur! Geef wel toe dat ze dan niet meer naat bloemetjes ruiken maar vooruit...