Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd welke luier jullie voor overdag gebruiken. Graag stemmen in de poll!
Hier ook pampers wel andere geprobeerd maar nooit zo goed bevallen. Ik bestel ze ook via de wehkamp. Toevallig zijn ze net gebracht.
Ik blijf ook bij pampers baby dry! Verschillende merken geprobeerd. Actifit vind ik stinken als hij geplast heeft????
van tena helaas...gewone luiers alle merken passen niet meer... (gelukkig is ze bijna!! zindelijk aan het worden, duurt alleen wat langer)
Voor mijn zoontje etos huismerk maat 5. En voor ons dochtertje c1000 huismerk maat 1. Vanaf maat 3 kopen we denk ik ook etos eigen merk voor haar (1 en 2 zijn heel stug!) Pampers vind ik voor die kleintjes ook erg fijn, maar ik vind ze snel klam worden als ze meer plassen. En ook veel te duur!
Kruidvat, want nadat de luiers van pampers een new labeltje erop kregen vind ik ze enorm stinken bij een plasje
Pampers babydry en af en toe Etos huismerk, beide maatje 3. Meerdere geprobeerd maar kom altijd terug op Pampers
Voor mijn zoon gebruik ik nature babycare van Etos Voor mijn dochter pampers sinds dat ze vernieuwd zijn. Nu stinken bij haar de luiers niet meer sinds ze vernieuwd zijn. Daarvoor wel.