oortje stinkt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ALeV84, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Mijn dochter stinkt uit een oortje maar ze heeft geen oorontsteking volgens de arts. Ze is ook gewoon vrolijk en tevreden. Ze heeft dus zelf geen last van dat oortje. Maar ik vraag me af waarom het zo stinkt. Het ruikt een beetje kazig en het zit echt in haar oor. . Haar oorsmeer ruikt er ook naar. Ze moet toch iests hebbenet dat oortje dat het zo ruikt. Hebben jullie dit ook gehad. Ze heeft dit ol best lang. Misschien wel sinds twee maanden. Tja ik weet de oorzaak niet dat ik er wat aan kan doen.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Geen idee wat het is, maar mijn dochter heeft er ook last van. Ook al heel lang (sinds haar geboorte?).

3. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Ik zou ook denken aan een oorontsteking...maar dat is het dus niet. Misschien zeepresten die in de oorschelp achterblijven? Ik maak de schelp schoon met een wattenstaafje met wat olie erop.

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft dit ook wel eens.
    Oortjes zijn vaakgenoeg nagekeken maar geen ontstekingen.
    Volgens CB-arts is dat het oorsmeer wat je ruikt. En is niet ernstig.

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ze heeft in beide oortjes best veel oorsmeer maar alleen een oortje stinkt. Ik heb morgen weer afspraak bij de ha. Ze moeten maar eens goed kijken wat het is.

6. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Mijn kinderen hebben het allebij gehad en dacht ook altijd aan een oorontsteking maar dat was het nooit toen ik na liet kijken.
    Ben er na een tijdje achter gekomen bij de jongste dat het bij alle twee heeft gelegen aan het spugen ( ze hebben alle twee reflux) en dat spuug droop in het oortje en begon later dan te stinken.
    Het duurde ook een hele tijd dat die geur weer weg was omdat het natuurlijk steeds weer in het oortje droop.
    Tegen die tijd dat het sugen minder werd ging de geur ook ineens weg en heb ik het nooit meer geroken.

Hopelijk heb je hier iets aan.

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dat zou het kunnen zijn ja. Mijn dochter spuugde een tijdje ook veel. We zijn toen van speen veranderd en is het spugen opgehouden. Maar dat is nu al langer dan een maand geleden. Misschien is de geur erin blijven hangen ;)

8. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Kan ook wel een tijdje duren ja dat het over is ;)
    Anders gewoon in de gaten houden "als" ze toevallig heeft gespuugt of het na een tijdje weer begint te ruiken want dan is het gewoon spuug geweest.

9. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Mijn oudste dochter had dit toen zij een baby was... vroeg me ook altijd af wat het was maar weet het nog steeds niet:DWeet wel dat hij niet meer stinkt haha dus het komt goed;)

Deel Deze Pagina