Pampers active en steeds vaker Baby Naturecare. Denk dat ik over ga stappen op dat laatste, ben er erg tevreden over, maar is wel duur...
Kruidvat maat 4, had in het begin pampers newborn was prima maar bij de daar op volgende maat stonken die dingen zo erg naar fabrieksgeur gelijk mee gestopt en overgegaan naar kruidvat.
inmiddels alleen nog voor de nacht maar zweer bij pamers...kruitvat c1000 geprobeerd maar bevielen niet!!
Pampers! Heb kruidvat geprobeerd maar ik vind ze zo hard! Dames wat s er zo handig aan wehkamp?, zijn ze daar echt goedkoper?
Hier meestal de Kruidvat, maar ook wel andere merken. Laatst die van de Aldi gehad en die vond ik ook goed. En als de Pampers of Huggies goed in de aanbieding zijn neem ik die ook. Het hangt bij mij dus een beetje van de aanbiedingen af. Gelukkig kunnen mijn kindjes tegen alle soorten luiers.
Pampers Active Fit. Koop ze wel alleen in de aanbieding of met kortingsbon, anders gebruiken we Aldi luiers. Voor 's nachts zijn die hier ook erg goed. Huggies waren niet goed hier, ons zoontje is te breed.
Hier Kruidvat ingevuld, omdat ik deze het liefst gebruik... Maar de laatste tijd heb ik ah eigen merk en daar ook heel tevreden mee. Pampers lekken bij mijn zoontje te snel door en krijgt hij uitslag van.
Nu: Overdag meestal Kruidvat, s Nachts Pampers. Maar soms ook overdag Pampers als hij bijv lang in de auto moet zitten, die zijn een stuk zachter/soepeler, dat lijkt me lekkerder zitten dan Kruidvat. Toen hij nog heel klein was echt alleen maar Pampers. En mijn schoonmoeder heeft AH luiers (maat 3, terwijl hij allang in maat 4 zit haha) Hangt van kindje (pasvorm) en hoeveelheid plassen e.d. af. Is een kwestie van uitproberen welke je het beste bevalt..
De eerste tijd Pampers (newborn, maat 1), toen een tijdje Etos of AH eigen merk, vanaf maat 3 overgestapt naar Kruidvat en sinds maatje 4+ niet goed meer zat en steeds doorlekten, zijn we over op maat 5 van Lidl. Deze vallen nog wel vrij smal maar kunnen wel 'wat' hebben. Heel veel geprobeerd dus en regelmatig veranderd van merk!
Hier eerste tijd pampers gehad, eerst baby dry toen activ fit, toen ze duurder werden overgestapt op kruidvat. Nu al een tijd op kv en bevalt super. Voor de baby dalijk neem ik mt 1 en 2 pampers daarna kv.
ik gebruik kruitvatluiers,vroeger bij mijn eerste zoontje gebruikte ik pampers,maar die lekte altijd door
tegenwoordig gebruiken we overdag bumblies en 's nachts pamers babydry. straks met de kleintjes zal het eerste jaar ook alleen pampers babydry gebruikt worden. is naar ons idee toch echt de beste
Wij gebruiken overdag ook Pampers Simply Dry. Ik vind ze perfect werken. Nog nooit lekkage gehad. Voor de nacht gebruiken we Baby Dry. Ik lees een hoop mensen die andere merken luiers gebruiken. Ik heb meerdere geprobeerd... Kruidvat, AH, Etos... maar ik vind ze allemaal zo stug ten op zichte van Pampers.. Of ligt dat aan mij ? Vanavond bij het boodschappen doen ga ik eens kijken bij de luiers van Aldi.. misschien dat ik die eens ga proberen.