Mijn dochter van 11 maanden heeft behoorlijk lange haartjes aan de voorkant. Vaak haal ik ze uit haar gezicht met een speldje. Maar als ze alleen is, haal ik het speldje eruit. Om het haar opzij te houden gebruik ik haarlotion (die van de Etos), maar dat heeft maar een kwartiertje effect. Daarna is het weer een rommeltje. Hoe doen jullie dat? En weten jullie misschien een gel die daar geschikt voor is? Haarbandjes heb ik ook geprobeerd, maar dan kruipt haar haar omhoog. Een pony knippen doe ik liever nog niet. Twee staartjes kan ook wel, maar dan gaat het weer in haar gezicht zitten als ik deze eruit haal. Alvast bedankt voor jullie reacties!
van zwitsal heb je idd. Heb ik ook voor daniel zn stekels, maar die blijven alleen rechtop als het niet te lang is. Maar denk dat het bij een meisje wel gaat als het gewoon is om opzij te houden
Bij D.anayla helpt de gel niet echt, binnen de kortste keren is het gedroogd en het is behoorlijk waterig, dus dan zit het niet echt geweldig meer. Nu heeft mn dochter ook eigenwijs haar
mijn zoontje is geboren mete en mega bos haar, gebruik al vanaf dag 1 ( of week 1) babygel... en naarmate hij ouder werd ook andere gel( varianten, soms heel lichtje wat wax ofzo, )...maar smeer het niet op de hoofdhuid alleen in zn puntjes ofzo... nog nooit reactie geha dop zn hoofdhuidje... nu gebruik allerlei haarspul..maarja goed...zn haar is ehct heel dik en mooi...en mocht het slecht zijn voor zn haar...gaat het haar er wee rvanaf! Hij heeft al zoveel kapsels gehad, bij een hanenkam werkt lotion of die babygel ehct niet!
Ik gebruik haarlotion van mylene, in model kammen en het blijft redelijk lang zitten, wel altijd een speldje in (behalve met slapen) Babygel heb ik ook geprobeerd maar vond het niet echt beter dan de lotion..
Bedankt voor jullie reacties! Het was even zoeken naar een drogist die het had, maar ik heb vandaag de gel van Zwitsal gekocht. Ik heb het om 18:00 uur in Mara's haar gedaan, dus het is even afwachten hoe lang het blijft zitten. Maar voorlopig zitten haar haartjes niet meer in haar gezicht. Ik heb ook nog een andere gel gekocht (Lavera), deze is puur natuur, zonder toevoegingen. Als de Zwitsal niet voldoende werkt, kan ik die nog proberen.