Ik gebruik voor Fenna baby dry van Pampers maar ze lekt nooit door. Ze krijgt nu tandjes en ook die dunne ontlasting blijft netjes in de luier. Misschien toch maar uitproberen. Kan je niet proberen om mailtjes te sturen voor proefverpakkingen?!
Jaaa, wij ook! Pampers Newborn heten ze! Ze zijn wat dikker dan BabyDry en houden toch wat meer poep tegen. Na zo'n 3 maanden zijn we naar BabyDry overgestapt en soms gebruiken Active fit van Pampers
Overdag heb ik Etos luiers, maar die houden het 's nachts niet droog. Dus 's nachts heb ik Pampers baby dry (die 12 uur droogheid garantie dingen). Hier werken ze prima! Sorry , zie nu pas dat jouw kindje een heel stukje jonger is dan de mijne, dus ook een flink verschil in ontlasting. Toen mijn zoontje zo jong was als jouw kindje had ik newborn van Etos.
Ik had vanmiddag huggies gekocht maat 3, maar die zijn nog veel te groot. Heb nu een paar Aldi luiers dus die ga ik vannacht maar gebruiken even kijken of dat wat is.
Gisterennacht had ik de luierstrips kapot getrokken van de Aldi luier dus vannacht nieuwe kans gehad om het te proberen. En deze luier heeft alles tegengehouden.
Ik heb pampers gehad, lidl, aldi, kruidvat. En ik kom elke keer weer bij Kruidvat uit. Ideaal, ze doen het geweldig. Emma was ook erg klein toen ze geboren werd (2510 gram) en bij de kruidvat luiers hebben ze ook prematuur luiers. Ben er dus mee begonnen en zoals ik al zei, kom er telkens weer bij uit.
geef fulltime bv. gebruik pampers newborn maat 1. maar ze lekt nooit door. ik verschoon haar luier dan ook erg vaak, hoor. ik laat haar nooitttt in haar plas of poepluier liggen. ik vind het persoonlijk erg vies en zielig om haar te laten liggen in een vieze luier, hoe goed de luiers tegenwoordig ook moge zijn.
Ik vind de Baby Dry luiers juist wel helemaal top, en Kruidvat vind ik echt helemaal niks.. Zal dus best per kindje en/of de voeding die ze krijgen verschillen!
Ook ik heb een probleem met de nacht luiers. Keana slaapt van 21:30 tot een uur of 8. Ik heb nu al 2 ochtenden dat de luier vochtig aanvoelt aan de buitenkant. Gisteren was haar rompertje zelfs vochtig! Ik gebruik pampers baby-dry. Overdag maat 2 en s'nachts maat 3. Overdag geen probleem ook niet met ontlasting. Maar goed, dan krijgt ze zeer regelmatig een schone. Om haar nou wakker te gaan maken voor een schone luier s'nacht vind ik ook zo wat...
hier ook!! pampers lekken bij mij ook door, ik geef BV. ik moet zeggen dat ik alleen de newborn 2-5 kg heb geprobeerd omdat ik daar een proefverpakking van had gekregen. maar ik vond ze echt verschrikkelijk! ook al voelen ze lekker zacht en dun aan als je ze om doet.. voor mij geen pampers weer voorlopig. voor mijn kindje zijn de kruidvat luiers TOP!
hier altijd luier van lidl , volgens mij nog nooit door gelekt ook bijna nooit rode billen ,en vind ze ook fijn niet dik of te dun , super , heb welles van kruidvat gehad die voelde niet zo lekker ,lidl is idiaal
Ik gebruik altijd de kruidvat of C1000 luiers, 's nachts 1 maat groter dan overdag, en mijn zoon is nog nooit doorgelekt. heb 1x huggies gebruikt en toen is hij 3x doorgelekt, dus ik blijf bij kruitvat en C1000.
Wij gebruiken voor Milan de New born pampers. Maar die lekken de poep altijd door. Dacht altijd dat dat aan mij lag. Het was nog helemaal niet bij me opgekomen om iets anders te proberen
Ik zweer bij Lidl luiers! Mijn dochtertje is nu bijna 2 en de keren dat ik behalve haar luier ook haar kleertjes heb moeten verschonen zijn op 1 hand te tellen.
Finn heeft door de nutriton soms wat dunne ontlasting...dus maar een schepje minder gegeven en nu gaat het goed! Hij poept anders zichzelf helemaal onder! Zo erg dat zn slaapzakje helemaal onder zit! Wat wel helpt was een grotere luier! Als je kindje altijd rond dezelfde tijd poept kun je dat doen! Voor de nacht wil ik ook een grotere gaan gebruiken...die zitten zo vol 's ochtends dat er niets meer kan! Haha!