Wat zijn de meningen verschillend zeg! Ik gebruik die van de AH overdag en die van de Lidl 's nachts. Pampers zijn ook prima maar véél te duur! Die van het Kruidvat lekt ze door. Grootste miskoop ooit: ACTION luiers! Net pedaalemmerzakken met een wattenvoering. Hele slechte pasvorm. Nooit weer dus
Hier ook Etosluiers (hij zit in maat 4). Op het kdv gebruiken ze kruidvatluiers. Op zich ook goed, maar ik vind de randjes veel stugger dan die van de Etos. Voor de nacht hebben we wel pampers (4+). Zodra ze op zijn gaan we daar ook Etos voor proberen, het scheelt gewoon veel geld.
Hier vond ik tot nu toe alles prima: Pampers maat 0, 1 en 2 Kruidvat maat 1 Etos maat 2 De Pampers ben ik eigenlijk niet zo fan van, omdat die na een nacht slapen de volgende ochtend helemaal klam/vochtig zijn van de buitenkant. En zelfs in de aanbieding zijn ze nog duurder dan Kruidvat/Etos. Dochtertje gaat nu over naar maat 3 en heb Kruidvat. Op zich prima, maar ik doe altijd boodschappen bij de C1000 en ze hebben daar de luiers recent vernieuwd zie ik op de verpakking. De prijs is aantrekkelijk (100 luiers maat 3 13,39). Heeft iemand ervaring met de nieuwe C1000 luiers? Waarschijnlijk moet ik het gewoon een keer proberen
Ik vond die van aldi stinken? Maar lees dat ze vernieuwd zijn dus misschien is dat nu niet meer zo....
Oké thx..... De Lidl iets van 6,99 voor maat 3 meen ik. Aantal weet ik even niet. Vindt namelijk nooit goedkopere dan die van de Lidl. Heb het dan Wel dan over Duitsland
7,49 en dan zitten er een hoop in, weet alleen even niet hoeveel.. Maar tot zover ben ik tevreden over Lidl, had vanmorgen bij de 1e verschoning een giga poep/plasluier en niet doorgelekt. Dus ik ben heppie, scheelt echt een hoop geld.