Ik heb nu voor overdag active fit en in de avond baby dry. Ik ben benieuwd welke jullie gebruiken? Zijn er ook andere merken met dunne luiers?
Ik heb nu de simply dry van Pampers lekker dun... En hij mag ook gewoon zonder luier lopen....nog fijner
Bumblies bevalt hier zeker net zo goed als de pampers. Ook niet echt dik. De pampers zijn misschien iets soepeler, die gaan hier echt 'doorhangen' als ze nat zijn en ik vind dat mn zoon met pampers sneller ruikt als hij heeft geplast
Wij gebruiken sinds een week overdag de luiers van DA, die waren deze week 1+1 gratis. Ze bevallen erg goed! En 's nachts gebruiken we ook pampers baby dry.
Die heb ik ook, ook voor 's nachts. Die houden dochter van 2 gemakkelijk 12 uur droog. Of hielden, moet ik zeggen, want ze zijn een stuk dunner geworden, de verpakking van maat 4+ is een stuk kleiner met evenveel luiers als de oude. Even afwachten dus of die net zo droog zijn.
Zo dun en zo goedkoop mogelijk. Bv Lidl. Dan kun je de luier, zonder dat het al te veel aantikt in je portemonnee, lekker vaak verschonen, zodat je kind niet ligt te broeien in z'n eigen urine.