Ik weet niet welke pampers je gebruikt, baby dry of actifit? Dat schijnt ook te verschillen. Hier alleen pampers baby dry, mijn zoontje is een buikslaper, en hij lekt na genoeg nooit door.
Ik heb allebeide geprobeerd, ook achterstevoren. Nog steeds een natte romper (evenals pyjama, slaapzak, aerosleep). Aldi heb ik wel eens geprobeerd bij mijn oudste, maar die vond ik toen al niet zoveel absorberen. (oh ja, en ik haalde ze altijd verkreukeld uit de verpakking, waar ik me echt aan kan storen) Huggies nog nooit geprobeerd, dus die staan op mijn lijstje! Tot nu toe werken de Etos luiers het beste, maar helaas nog niet altijd. Verder ben ik echt groot fan van Etos luiers, zitten goed, prijs is goed en je ruikt ze niet.
Ik ben weg van de lidl luiers, ik heb 2 smalle kinderen en van pampers kreeg de oudste direct uitslag. Na lang zoeken bij de lidl terecht gekomen, super!! Niet meer doorlekken, geen uitslag. Zelfs bij de opvang gaf ik ze luiers mee omdat ze anders pampers om kregen.
Ik vind pampers naar poep ruiken, ik dacht steeds dat de luier vol zat maar het was gewoon de luier zelf die zo rook
ik vindt persoonlijk dat de pampers zo sompig worden, en inderdaad een chemische lucht afgeven na 1 plasje. heb hier al keer klacht over ingediend en kreeg me aankoop bedrag terug, want hun vonden dit heeeel raar! (heel internet staat vol met klachten erover maar oke) c1000 heb ik een tijdje geprobeerd, maar zit heel vreemd bij dochterlief.
Zending pampers gehaald bij Wehkamp (aanbieding) maar de eerste zending lekte direct al door en dan heb je nog 3 pakken Ze werden vaak vochtig en lekten vaak door. c1000 sucks! Lekken ook giga door en bij de minste hoeveelheid urine is het al mis. Ik neem gewoon Kruidvat
Aldi!! Lekken nooit door, nou ja, ik maak het maar heel zelden mee. Superfijne dingen en zeer betaalbaar. Ik vind ze beter dan Pampers.
Hiervoor had ik Aldi en kruidvat maar dan krijg je zondiger zware luier en stinkt maar de pampers active dry zelfs na een hele nacht van 19.00 tot 7.00 zit het nog goed. Ik bestel bij bol.com 45 euro voor ongeveer 140 luiers
Hier voor hetzelfde probleem ook nog geen oplossing gevonden. Wel gemerkt dat als hij overdag beter drinkt, en daardoor bij in de avond minder dat hij dan niet doorlekt. Dus misschien moet ik dat gewoon altijd proberen!
Opzich zijn de lidl luiers ook heel fijn,maar als mijn zoon er een om heeft gehad 3uurtjes is het net of hij een week niet in bad is geweest zooooooo stinken
Is maat 5 ook niet te groot? De absorptie is in principe het zelfde toch? De luier moet vooral goed aansluiten. Wij zijn van 4 naar 4+ gegaan omdat onze dochter s'ochtends ook klam aanvoelde,het maakt wel verschil!
Maat 4 was elke ochtend het hele bed verschonen, maat 4+ idem dito. Maat 5 houdt nog het meest, maar ik denk dat ik de helft van de week een nat jongetje uit zijn bed haal. Als ik dan geluk heb, is alleen zijn romper een beetje nat... Maar maat 5 is wel erg groot inderdaad, dus ik wil het liefst niet aan maat 6 beginnen....
Ach wat sneu voor het mannetje.. Is het misschien een optie om een inlegger in zijn luier te doen of hem te verschonen als je zelf gaat slapen? Of wordt hij dan wakker?
Een inlegger is ook een idee, al heb ik geen idee waar ik dat kan halen. En het verschonen wanneer we zelf naar bed gaan, zou ook kunnen, maar dat zou mijn laatste optie zijn, want hij wordt daar zeker wakker van. Zo heb ik toch al een hoop dingen gelezen, die ik nog niet heb geprobeerd! Hopelijk werkt dit goed. Ik heb vandaag meer drinken overdag aangeboden en hij heeft van zijn fles 150cc gedronken, waarvan hij normaal 200cc drinkt. We zullen het morgenochtend zien!
Met bumblies van de plus ook nog nooit problemen mee gehad. verder hier altijd pampers, maar met een buikslaper die ineens weer 12 uurtjes maakt in de nacht is hier met pampers ook het doorlekken begonnen.