Ik gebruik nu nog de kruitvatluiers, die hebben we in een aanbieding flink ingeslagen maar zodra ze op zijn ga ik weer voor de pampers. Ik vind de pampers beter passen, ze absorberen veel meer zonder dat de billetjes onder de plas/poep blijven zitten en zijn zachter. De pampers halen we dan wel alleen in de aanbieding.
Mijn absolute top 3 goede luiers: 1: Pampers 2: Bumblies 3: Kruidvat Slechte ervaring met: 1: Etos 2: AH eigen merk
Hier gebruiken we ook alleen maar Pampers. Had toevallig 2 weken geleden een groot pak luiers gehaald bij de kruidvat om te proberen, maar wat een waardeloze dingen. Ik kon de kleine meid iedere keer helemaal verschonen van kleding als ze een plas luier had, zo erg lekte de kruidvat luiers door. Met pampers nooit geen last van gehad, dus na 3 dagen gebruik van de kruidvat luiers ben ik naar de winkel gerend om weer pampers te halen, hiermee nooit doorlekken gehad. Dus voor mij nooit meer kruidvat luiers, maar gewoon heerlijk de pampers. Die zijn zowiezo ook een stuk zachter dan de kruidvat luiers, die zijn zoooooooooo stug bah.
Vanaf het begin pampers. Voor na het zwemmen, in luiertas en bij opa en oma kruitvat luiers. En dan broekjes omdat onze trut niet stil blijft liggen hihi Vind pampers erg fijn door pasvorm en absorbeert goed. Merk wel dat het per kind verschilt, vrienden van ons hebben een jongetje en heeft altijd kruitvat gehad. Maar overdag had hij broekjes maar voor het slapen gaan gewone maar die waren op van kruitvat. Was op de camping in Duitsland dus ff snel halen ging niet. Dus eentje van ons geleend een pampers en hij lekte door en dat gebeurt normaal niet met kruitvat. Vreemd hè Ik koop wel vaak als ze acties hebben met pampers!!
Toen Rick net geboren was, heb ik heel even Bumblies gehad. Maar ben toen al snel overgestapt op Pampers en sindsdien gebruik ik enkel en alleen Pampers.
Babylove van DM-drogist in Duitsland en Kruidvat. Voor de nacht vind ik Kruidvat fijner. Pampers vond ik alleen fijn in maatje 1, daarna niet meer. Ik vind ze ook stinken, net als de Etos-luiers, zelfs nu ze vernieuwd zijn. Huggies vind ik ook niks, die lekte hier door. Andere merken heb ik nog niet geprobeerd.
Ik ben zelf erg tevreden over de pampers en de lidl luiers, met beide merken heb ik nooit problemen. De huggies vind ik drie keer niks, dat zit om de dooie dood niet om het kontje van mijn zoon en dochter, lekken praktisch elke luier door. Luiers van de DM babylove, kruidvat en etos vind ik redelijk, maar zal ze niet snel kopen. Andere merken heb ik niet geprobeerd.
In het begin (maat 1, 2, en even 3) Pampers maar die zijn zo verschrikkelijk duur. Toen AH omdat we daar een grote pak van gekregen hadden maar die zijn zo stug zeker als ze nat zijn. Toen een luiertaart en niet gekeken naar de naam maar die zaten/zitten heel goed Toen toch eens gaan zoeken en bleek die van de lidl te zijn dus die hebben we nu . Niets geen door lekker gehad met Lidl luiers (touyours)
We begonnen met pampers maar zijn al heel snel overgestapt naar kruidvat en niet meer vanaf gestapt hihi
Ik heb bijna altijd die van de Kruidvat. Dus mt 1, 3, 4 en 4+. Mt 2 hadden we pampers, want door die van de kruidvat lekte hij doorheen. Nu hebben we ook Lidl, C1000 4+ en Jumbo 4+ gehad, en die waren ook goed. We halen ook wel eens Pampers als die in de reclame zijn. Laatst 2 pakken voor de prijs voor 1 Dan wil ik ze nog wel halen hihi
Heb C1000 gekocht, maat 3. Deze luiers bevallen erg slecht. Ze zijn stug en lekken door. Voor mijn oudste Jumbo maat 4 en die bevallen goed.
Hier altijd kruidvat. Afgelopen week met de LIHL bon pampers simply dry gehaald, heel de billen en vagina van dochter zijn rood en op sommige plekjes kapot Nooit meer!