Welke Luier merk?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Tweekids, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk luier merk?

1. Pampers

2. Kruidvat

3. Bumblies

4. Etos

5. Jumbo

6. c1000

7. AH

8. Katoenen luiers

9. Huggies

10. Anders..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik gebruik nu nog de kruitvatluiers, die hebben we in een aanbieding flink ingeslagen maar zodra ze op zijn ga ik weer voor de pampers. Ik vind de pampers beter passen, ze absorberen veel meer zonder dat de billetjes onder de plas/poep blijven zitten en zijn zachter.
    De pampers halen we dan wel alleen in de aanbieding.

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

altijd pampers vanaf geboorte al

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    kruidvat voldoet uitstekend!

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    altijd kruidvat

5. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Mijn absolute top 3 goede luiers:
    1: Pampers
    2: Bumblies
    3: Kruidvat

Slechte ervaring met:
    1: Etos
    2: AH eigen merk

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hier gebruiken we ook alleen maar Pampers.
    Had toevallig 2 weken geleden een groot pak luiers gehaald bij de kruidvat om te proberen, maar wat een waardeloze dingen.
    Ik kon de kleine meid iedere keer helemaal verschonen van kleding als ze een plas luier had, zo erg lekte de kruidvat luiers door. Met pampers nooit geen last van gehad, dus na 3 dagen gebruik van de kruidvat luiers ben ik naar de winkel gerend om weer pampers te halen, hiermee nooit doorlekken gehad.
    Dus voor mij nooit meer kruidvat luiers, maar gewoon heerlijk de pampers. Die zijn zowiezo ook een stuk zachter dan de kruidvat luiers, die zijn zoooooooooo stug bah.

7. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Vanaf het begin pampers.
    Voor na het zwemmen, in luiertas en bij opa en oma kruitvat luiers.
    En dan broekjes omdat onze trut niet stil blijft liggen hihi

Vind pampers erg fijn door pasvorm en absorbeert goed.
    Merk wel dat het per kind verschilt, vrienden van ons hebben een jongetje en heeft altijd kruitvat gehad. Maar overdag had hij broekjes maar voor het slapen gaan gewone maar die waren op van kruitvat. Was op de camping in Duitsland dus ff snel halen ging niet. Dus eentje van ons geleend een pampers en hij lekte door en dat gebeurt normaal niet met kruitvat. Vreemd hè

Ik koop wel vaak als ze acties hebben met pampers!!

8. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hier van pampers naar etos gegaan. Vond maatje 1 heel fijn van pampers. Maat twee totaal niet!

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Kruidvat & pampers. Pampers alleen als ze in de aanbieding zijn

10. Maia

Maia Niet meer actief

kruidvat

11. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Toen Rick net geboren was, heb ik heel even Bumblies gehad. Maar ben toen al snel overgestapt op Pampers en sindsdien gebruik ik enkel en alleen Pampers.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    LIDL ! Zitten echt super en zijn nog nooit doorgelekt. Ook super prijs/kwaliteit verhouding.

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Babylove van DM-drogist in Duitsland en Kruidvat. Voor de nacht vind ik Kruidvat fijner.
    Pampers vond ik alleen fijn in maatje 1, daarna niet meer. Ik vind ze ook stinken, net als de Etos-luiers, zelfs nu ze vernieuwd zijn. Huggies vind ik ook niks, die lekte hier door.

Andere merken heb ik nog niet geprobeerd.

14. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    Ik ben zelf erg tevreden over de pampers en de lidl luiers, met beide merken heb ik nooit problemen.
    De huggies vind ik drie keer niks, dat zit om de dooie dood niet om het kontje van mijn zoon en dochter, lekken praktisch elke luier door. Luiers van de DM babylove, kruidvat en etos vind ik redelijk, maar zal ze niet snel kopen.
    Andere merken heb ik niet geprobeerd.

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.130
    1.829
    113
    In het begin (maat 1, 2, en even 3) Pampers maar die zijn zo verschrikkelijk duur.
    Toen AH omdat we daar een grote pak van gekregen hadden maar die zijn zo stug zeker als ze nat zijn.
    Toen een luiertaart en niet gekeken naar de naam maar die zaten/zitten heel goed Toen toch eens gaan zoeken en bleek die van de lidl te zijn dus die hebben we nu :D.
    Niets geen door lekker gehad met Lidl luiers (touyours)

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    We begonnen met pampers maar zijn al heel snel overgestapt naar kruidvat en niet meer vanaf gestapt hihi

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb bijna altijd die van de Kruidvat. Dus mt 1, 3, 4 en 4+. Mt 2 hadden we pampers, want door die van de kruidvat lekte hij doorheen.

Nu hebben we ook Lidl, C1000 4+ en Jumbo 4+ gehad, en die waren ook goed. We halen ook wel eens Pampers als die in de reclame zijn. Laatst 2 pakken voor de prijs voor 1 :) Dan wil ik ze nog wel halen hihi

18. Bamsekram

Bamsekram Actief lid

10 nov 2012
    136
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Heb C1000 gekocht, maat 3. Deze luiers bevallen erg slecht. Ze zijn stug en lekken door. Voor mijn oudste Jumbo maat 4 en die bevallen goed.

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hier altijd kruidvat.
    Afgelopen week met de LIHL bon pampers simply dry gehaald, heel de billen en vagina van dochter zijn rood en op sommige plekjes kapot :( Nooit meer!

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Altijd Pampers tot de kinderen dagzindelijk waren en daarna Etos

Deel Deze Pagina