In het begin heb ik pampers baby dry gehad. Toen onze dochter grotere hoeveelheden ging drinken bleef ze echter niet meer droog. Kon haar meerdere keren per dag schoon aankleden. Nu zitten we al een tijdje op kruidvat (day en night variant meen ik). Dat bevalt super! Geen lekkages meer en geen luieruitslag want dochterlief krijgt van 9 van de 10 merken vreselijke luieruitslag tot bloedens toe. Mocht er ooit een tweede komen, dan begin ik gelijk met kruidvat.
Hier pampers de babydry. Heb meerdere merken geprobeerd maar deze zitten het zachtst en absorberen goed. Koop ze alleen in een goede aanbieding. Stinken hier gelukkig niet. Behalve als er is gepoept.
Hier het liefst pampers, vind vooral de new baby fijn. ons dametje is een fijne dametje en past nog steeds de pampers new baby mt 2. voor de andere koop ik wel pampers als er een leuke aanbieding is en anders etos of huggies.
Ik heb even 'anders' gestemd, omdat ik voor mijn jongste dochter (bijna 3) overdag Bumblies luierbroekjes gebruik en 's nachts Pampers Baby Dry.