Ik wil een tuigje kopen voor m'n triptrap stoel, omdat de beugel nu niet meer genoeg is. Alleen nu vind ik de orginele erg duur. (Bij de prenatal 40,- ) Nu heb ik gekeken voor een goedkoper alternatief en kwam deze tegen van de prenatal: Prenatal - thuis - Kinderstoelen - Prenatal - Prenatal Nylon Tuigje Heeft iemand enig idee of je deze ook op een trip trap kan bevestigen?
Ja ik, wij hebben net zoiets. Ik vond die van de tripp trapp ook veeeeeel te duur. Mijn dochter zit er nog niet in vast, maar het kan wel hoor, heb het al geprobeerd.
Bedankt voor je reactie. Dan ga ik die halen bij de prenatal. Mijn zoontje gaat staan op het plankje van de triptrap dus bij ons is het echt noodzakelijk.
Ik heb hem wel, die orginele. Staat er wel zo netjes bij Manlief had een andere optie bedacht met het tuigje van de oude mc, maar dat stond zo lelijk op de mooie dure stoel (Tuigje was met ti-rib bevestigd... ) Ik heb dus de orginele, maar nu zag ik laatst bij een vriendin dat zij zelf een kussentje heeft gemaakt en van bijpassende stof een strook heeft gemaakt. Die doet ze over de buik van haar kindje en knoopt hem achteren vast. Wellicht iets minder veilig dan mijn tuigje, maar altijd beter dan niets en het zag er ook nog leuk uit. Misschien is dat ook een idee? Anders op MP kijken of het tuigje er op staat? Ik vind het voordeel wel dat hij precies past en ook het bijgeleverde kunststof waarmee je het tuigje aan de stoel kunt klikken mooi netjes staan
Ik heb ook die van de prenatal, het is een beetje pielen om hem erop te krijgen, maar als ie eenmaal zit werkt het als een tierelier. Ik vind 40 voor een tuigje echt belachelijk duur.
Ik vind op mijn witte stoel een beige tuigje net zo lelijk als het licht grijze wat ik nu heb En scheelt me toch 35 euro
Weten jullie of het tuigje uit de new born set ook pas op de tripp trapp et babyset? Als ik de plaatjes bekijk lijkt het of er een paar extra stukjes plastic bij zouden moeten.
@maartje 84; Ik heb ze niet in de dozen zitten. Bedoel je die 'haakjes'? Heb de newborn set en de babyset met triptrap stoel. Op de foto's lijkt het tuigje zowieso anders..snap het niet! Iemand anders die hier ook mee zit of weet of je het tuigje vd newborn kunt gebruiken op de babyset?
@maartje 84; dank je! Zou handig zijn! Jij gebruikt dus wel die van de newbornset? Misschien zijn die haakjes wel los te verkrijgen, hoewel een universeel tuigje dan vast goedkoper is..
Ik heb dat alternatieve tuigje maar dan van de babydump. Was maar 3,95 meen ik. Werkt echt super hier en zie niet in waarom het minder veilig zou zijn. Mooi boeit me niet zo veel. Onze trip trap is al 2e hands en een beetje bij elkaar geraapt. Het heeft wel iets....