Onze kleine plast al vanaf zijn geboorte naast zijn luier! Hij is nu 4 weken oud. We zijn begonnen met pampers maat 1 en overgestapt naar maat 2, maar dit helpt helaas niet. Zijn er meer mensen met dit probleem? we worden er een beetje moedeloos van want er gaan soms 3 pyjama pakjes per dag doorheen. We doen alles goed (denken we) luier zit prima en zijn piemeltje zit netjes naar beneden. Het is soms zelfs zo erg dat alleen zijn pyjama en rompertje nat zijn en zijn luier minimaal vocht heeft opgevangen. We willen nu overstappen op een ander merk luiers om te kijken of dat helpt. Groetjes
Ohh ik heb dat elke keer met pampers gehad, verschrikkelijk! Gelukkig hadden we alleen wat pampers die we uit de blije boxen hadden, en zelf kruidvat luiers gehaald. Maar wel heel herkenbaar! Zou inderdaad eens proberen om een ander merk te gebruiken En de 'vleugeltjes' van de luier goed om zijn billetjes heen doen
Probeer eens de Kruidvat luiers? Spoilers (zo noemt mijn vriend die flapjesrand) goed naar buiten vouwen. Luier moet van boven zo goed aansluiten dat je er nog een vinger tussen kunt schuiven. Geen te strakke rompers aan doen. Dat kan ook lekkage veroorzaken. Rond elk voedingsmoment ook even de luier checken, maar dat wist je al denk ik.