goedkopen maar goede luiers? wat vinden juli van europrofit?

Discussie in 'Verzorging' gestart door simone 24, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    ik zit wat in de ronte te kijken hoe de prijsen zijn van luiers. nou valt me op dat je heel veel verschillende zijn en dat behoorlijk in prijs scheelt. welke luiers vinden julie kwa prijs en kwalitijd het best? en wie heeft ze van europrofit wel eens geprobeerdt?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik vind deze niet prettig. Maar ieder zijn eigen mening.
    Mijn meisje had steeds uitslag van deze luier.
    Wij gebruiken huggies of pampers, Dat vinden wij een fijne luier. 10 euro per pak als ze niet in de aanbeiding zijn

3. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Ik ken de luiers van europrofit niet. Wij gebruiken de luiers van de Aldi en deze bevallen prima. Voor de nacht gebruiken wij de luiers van pampers.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik gebruik die van Nature Babycare, te koop bij Etos, goed voor het milieu ;)

5. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    ik heb de luiers van europrofit bij het kruitvat zien staan en bij de trekpleister. ze zijn 7,50 voor 60 luiers ik vindt dat niet duur maar ben bang dat goedkoop miskoop is dus hoop dat iemand er ervaring mee heeft. hebben julie ook wel eens bumblies geprobeerdt van de boni?

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bumblies zaten gratis in het babyboodschappenpakket van de Plus, na een half pak heb ik de rest maar aan een kennisje gegeven met een baby, want ik vond het ondingen, heel strak bij de benen, heel ruim bij de buik en stug. Meestal heb ik de luiers van de Lidl, die bevallen het best en zijn ook niet duur.

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik heb diverse luiers geprobeerd maar kom toch steeds weer uit bij pampers. Ik koop die wel altijd in de aanbieding en dan gewoon in het vooruit.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik koop ook altijd Pampers, die zijn toch echt het fijnste. En koop ze ook altijd in de aanbieding en dan zijn ze geloof ik ongeveer even duur als Kruidvat eigenmerk.

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik denk dat je het beste toch zelf kan uitproberen. Wat de 1 fijn vind ,vind de ander juist weer niet fijn. Heel veel mensen zweren bij pampers ,nou ik vind het echt verschrikkelijke waardeloze luiers :)

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Het is idd een kwestie van zelf proberen. Ik ben erg tevreden over bumblies.
    Gebruik alleen vaak kruidvat of c1000 omdat die hier bij de winkels gewoon te koop zijn. Zijn allebei ook fijn.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Bumblies vond ik echt een ramp, mn zoontje kreeg er gelijk rode billetjes/zere plekjes in de liesjes van, anders nooit last van..
    Verder bvind ik kruidvat wel goed

12. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Die van Lidl bevallen hier erg goed, Toujours is het merk en echt niet duur.

13. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    die schijnen inderdaad erg goed te zijn! volgens mij zijn ze 7,50 voor 56 stuks maat 3 dan . bij de alberthein zijn ze ook niet zo duur zag ik. ik heb nu daar maatje twee gehaaldt voor 6,50 voor 60 stuks terwijl er bij het kruitvat maar 45 in zitten voor het zelfde geld.

14. Tink

Tink Niet meer actief

Hier ook Lidl luiers, dik tevreden over.

15. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Bumblies vind ik helemaal niets. Het kruidvat luiers heb ik ook al een paar keer lekkage mee gehad. Maar wel beter dan die Bumblies. Huggies ook uitgeprobeerd via proefchacet. Ook niks.
    Dus blijf ik nu toch bij Pampers. Die zijn echt het beste.

16. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Bumblies vind ik echt helemaal niks. Lekt hier standaard door.
    Verder hebben wij soms huggies, soms pampers en soms kruitvat. Ligt er een beetje aan. Die van de Albert Heijn vond ik wel fijn toen hij kleiner was maar nu niet meer.
    Europrofit eigenlijk nooit geprobeerd.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wij gebruiken hier bijna altijd kruidvat. Vindt dat een erg fijne luier. Lekt nooit door en haar billetjes voelen altijd goed droog. ook na een lange nacht het klokje rond nog nooit doorgelekt. Het enige jammere is dat ze wat stugger zijn. In dat opzicht is pampers weer fijner, alleen krijgt ze daar weer sneller rode billen van. Die van ah werkten hier niet omdat ze erg smal en lang is, waren veel te wijd om dr buikje.

18. Wij hebben hier de luiers van de Lidl. Bevallen prima.. En de prijs is ook prima..

19. Female

Female Niet meer actief

Lidl vind ik het fijnst (Pampers vind ik niet fijn), zijn ook erg goedkoop.
    Wilde vd week europrofit meenemen om te proberen maar ze hadden de maat niet meer, volgende keer dus ;)
    Gewoon proberen zou ik zeggen, als ze minder fijn zijn is een pak zo op :)

20. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Hier bevallen de pampers toch het best... Maar aangezien die vrij pijzig zijn en wij niet zo ruim in het geld zitten, gaan we alleen voor pampers wanneer ze in de aanbieding zijn (ja ik ben zo'n mama die met 6 pakken aan de haal gaat:p). Andere keren worden het voornamelijk Kuidvatluiers. Goedkoop en helemaal prima.

Deel Deze Pagina