Welke luier(rug)tas?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mvdkeo, 7 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdkeo

    mvdkeo Niet meer actief

    Ha!

    Ik ben op zoek naar een echt grote luiertas waar ik voor een baby en peuter alles voor een dag oppas of dagje uit mee kan nemen. Heb nu een gewone draagluiertas met 2 grote vakken maar valt me best tegen wat erin past.

    Ik zie ook mooie luier rugtassen zoals de NanaBeebi. Het lijkt me best handig om de tas op mijn rug te kunnen dragen. Hebben jullie hier ervaring mee of andere tips voor grote en praktische luiertassen?
     
  2. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.240
    368
    83
  3. mvdkeo

    mvdkeo Niet meer actief

    Ah super, dat klinkt als groot genoeg dus! Vind je het fijn om op de rug te dragen?
     
  4. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.240
    368
    83
    Ja ik vind dat prima te doen, erg comfortabel, ken vele mindere tassen.
    Maar vind het ook handig dat er lusjes aanzitten waardoor je hem makkelijk ergens aan ophangt, bijvoorbeeld de duwstang van de kinderwagen, zo blijft het mandje Vrij eventueel voor andere spullen.
     
  5. Lotteke1980

    Lotteke1980 Bekend lid

    23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ja ik heb de Brisbee, er zit ook een verschoningsmatje bij. Ik had altijd de Cowboys Bag luiertas, maar die woog zwaaaar pffff. Dus toen opzoek naar een luiertas rugzak. Veel praktischer hoor. Ook met sjouwen enzo naar de opvang.
     
  6. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.947
    5.656
    113
    Vrouw
    Ik heb de NanaBeebi rugtas en gebruik hem nu al dik 2 jaar. Lekker ruim, handig ingedeeld en zit prima op je rug. Kan ook makkelijk aan de kinderwagen of buggy. Ik ben er heel tevreden over.
     
  7. Megara

    Megara Fanatiek lid

    5 feb 2023
    1.498
    1.708
    113
    Vrouw
    Nanabeebi.. echt ideaal.
    Ik heb bij de andere 3 een schoudertas gehad en bij de jongste een rugtas.
    Echt zo veel makkelijker. En er past heel veel in.
     
  8. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.730
    9.774
    113
    Wij hadden een gewone rugzak, in ons geval van Vans, had ook een Eastpak oid kunnen zijn.

    Belangrijk in ons geval was dat ook man er graag mee over straat ging. Een vriend vsn ons loopt met een roze velours rugzak als hij met zijn peuter dochter op pad is, uitgezocht door moeders :roflmao:

    Ik zie de meerwaarde niet van een speciale luiertas. Een lekker zittende rugzak met goede schouderbanden liet zich goed combineren met de draagdoek of Bondolino.
     
  9. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    20.243
    8.946
    113
    Wij hadden een speciale luiertas en die gebruikten we de eerste weken

    Daarna overgegaan naar een normale rugzak. Vele malen praktischer.

    Zakjes die je voor je koffer kan gebruiken zijn praktisch om niet al dat mini spul los te hebben.
     
  10. 1e wondertje

    1e wondertje Fanatiek lid

    21 jun 2014
    1.194
    320
    83
    Vrouw
    hai! Ik heb deze en die is echt ruim! heel veel vakjes en 2 hele grote , soort harmonica zeg maar.

    https://www.vanastenbabysuperstore.nl/luiertas-isoki-double-zip-chestnut-redwood?channable=03c3a669640036313331311e&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI393V44HChQMVz6-DBx0aZwPAEAQYAyABEgIlY_D_BwE

    Praktisch en mooi, veel dingen zitten erbij en blijft mooi en stevig! Aanrader
     

Deel Deze Pagina