Welke luier 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lana1986, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Met de active fit was ze nog erger nat!!

Heb op aanraden van andere Kruidvat pampers gekocht (Maat 5), en raad eens, de afgelopen 2 nachten was ze 's morgens droog!!

2. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wij hebben snachts en overdag gewoon kruidvat

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Ik lees even mee aangezien mijn zoontje hetzelfde probleem heeft. Alle pampers varianten al geprobeerd maar niks werkt helaas.
    Dus nu wil ik kruidvat eens proberen. Wat adviseren jullie, de luiers of de broekjes? En hoe vallen ze qua maat? Zoontje draagt maat 5 van de active fit overdag en meestal een maat 6 van hetgeen we hem snachts aantrekken, welke zou ik van kruidvat moeten hebben voor de nacht?

4. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wij hebben gewoon de luiers van kruidvat, dochter zit in 4+. Ik vind pampers zelf groter vallen dan kruidvat

5. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    @Rainbow: Balen dat je dochter nog erger nat was! Maar gelukkig werkt Kruitvat tot nu toe goed!

Fijn te lezen dat veel dames hier positieve ervaringen hebben met Kruidvat luiers! Helaas heb ik geen tijd gehad dit weekend om langs Kruudvat te gaan en heb ik daarom Active Fit bij de supermarkt gehaald waar er 50% korting was. Had zoiets van: oké, voor de allerlaatste keer probeer ik Pampers en dan houdt het op! Toevallig was onze dochter vanmorgen droog (jeej :D), maar goed het zegt nog niet zoveel ;). In het begin leek Baby Dry namelijk ook te werken en dat bleek dus niet het geval.

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik koop voor 's nachts altijd een maat groter dan overdag..
    Hier draagt ze overdag 4 en 's nachts 5

7. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hier ook een buikslaper! Gebruikten ook altijd pampers tot ze vernieuwd waren overdag geen probleem maar elke ochtend helemaal doorweekt!! Toen de luiers van kruidvat gaan gebruiken en gewoon weer droog (behalve de luier dan) 's morgens!

8. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Hier ook een heel arsenaal aan luiers. Om gek van te worden! Nu de pampers met "magische pods" waardoor de baby's in de reclame allemaal hun plasje zoeken... waar is die nu? Nou ik weet het hier wel... in haar pyjama en romper!!! Nu we over zijn op de 5+ luiers, zijn extra absorberend net als 4+ gaat het hier wat beter. Inderdaad met de actifit nog nooit zo nat geweest. Gewoon dwars door de puckababy 4 seizoenen! Dekbed alles was nat. Hier is het elke avond bijna exacte wetenschap om de luier om te doen. Hoog genoeg, goed strak en de randjes bij de liezen goed strak en nog lekt ze door. Om soms gek van te worden.

9. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik gebruik pampers active fit voor de nacht, maar onze kindjes schelen 10 maanden dus dat is mss heel anders :p.

Deel Deze Pagina