Wie heeft er bij een tweede weer een nieuwe kinderwagen gekocht?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door debozoe, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje en heb bij onze oudste een mutsy slider gekocht in de kleur paars.
    Vinden jullie paars ook evt. voor een jongen kunnen? Ik weet namelijk niet wat ik krijg en mijn moeder zegt paars toch meer voor een meisje te vinden.

Ik twijfel of ik misschien toch niet via marktplaats een nette tweedehandse moet aanschaffen en de mijne ook moet verkopen, of is dit erg overdreven?
    Ik vind zelf een easywalker erg mooi, lijkt me ook praktisch, omdat kinderen vrij lang in het zitgedeelte passen...

Kortom twijfel twijfel twijfel, wat hebben jullie gedaan?

2. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    gewoon lekker houden! noppies heeft bv hele leuke paarse shirtjes voor jongens, ik vind paars helemaal geweldig voor jongens! dus Waarom een nieuwe kinderwagen, ik bedoel hoelang ligt hij/zij in de ligbak? en nu weet je teminste wat er met jouw kinderwagen is gebeurd. met een tweedehandse weet je het nooit! ookal is ie nog zo op het eerste gezicht schoon. bespaar je de zoektocht, het reizen voor een nieuwe kinderwagen en maak lekker gebruik van deze kinderwagen!

conclussie Paars = hip en voor je het weet is hij uit de kinderwagen! :)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind paars gewoon kunnen hoor!

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb noodgedwongen een nieuwe wagen gekocht (had Joolz en nu een Bugaboo Donkey) maar had dat zeker niet gedaan als het niet nodig was geweest.

Als je tevreden bent met je huidige wagen zou ik hem dan ook zeker niet verkopen. Vooral niet om de kleur hoor, ik vind paars namelijk bij uitstek een kleur die voor jongens en voor meisjes kan. Vooral die van de Mutsy want dat is een heel donkere kleur paars (beetje blauwachtig).

Dus om de kleur zou ik het niet doen en tja als je moeder het een meisjeswagen vindt dan geeft ze jou toch een nieuwe ;)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik zou het ook niet doen (zeker niet alleen omdat je moeder zegt dat paars voor meisjes is!) om bovenstaande redenen.

wij hebben een paarse mutsy - aangeschaft toen we het geslacht nog niet wisten en nu ligt er een heel lief meisje in maar krijg ik meestal als commentaar: 'wat een schattig jochie' (ze heeft nogal een punkkapsel :p).
    kortom: mensen associëren een paarse wagen zeker niet met alleen meisjes!

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nee hoor, ik zou het ook lekker zo laten. Paars kan prima voor een knul. Stoere blauwe deken met sterren erbij en klaar!

Wij houden ook gewoon onze wagen, maar we krijgen ook weer een meid. Weet niet of ik het ook had gedaan als mijn meisje veel jonger zou zijn. Nu heeft zij niet echt een wagen/buggy meer nodig en kan ze zelf goed lopen, maar als ze bijvoorbeeld nu anderhalf was geweest ofzo, had ik wel een donky aangeschaft waarschijnlijk. Is toch veel makkelijker. Maar dat gaat dan meer om het praktische natuurlijk;)!

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    paars kan prima voor een jongen! Ik wist dat ik een jongen kreeg en heb een paarse voetenzak van koeka.

8. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik zou het niet doen. Ff de wagen opgezocht op internet en vind het echt een super gave kleur voor zowel jongens als meisjes. En wat banjabes zegt: stoere deken erin en wandelen maar!!!!! Voor mij zou het geen reden zijn om een andere wagen te kopen!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als het bij ons niet nodig was geweest had ik ook geen nieuwe gekocht...

10. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind paars prima kunnen voor een jongen!

En ik heb geen nieuwe wagen gekocht dit keer. Vorige keer wel, want ik had de wagen van de eerste de deur al uit gedaan. Dus vorige keer heb ik een mooie tweede hands wagen in een neutrale kleur gehaald. Express zodat ik bij eventuele andere kindjes niet weer n nieuwe moest halen. Ze zijn niet bepaald gratis zeg maar, dus zelfs als je het geld ervoor hebt vind ik het geldverspilling steeds een nieuwe wagen te halen.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Nee alleen omdat je moeder zegt dat paars voor meisjes is zou ik zeer zeker niet een andere wagen kopen.
    Als het nu is omdat je dan 2 kinderen hebt die nog redelijk kinder/wandelwagen gebonden zijn of je krijgt een tweeling vind ik het anders wat.
    Maar alleen voor de kleur vind ik het eigenlijk alleen maar geldverspilling (of je er nu geld voor hebt of niet)

12. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Kan toch best, paars voor een jongen?

Wij hebben nu met de derde wel een nieuwe (tweedehandse), want de oude was helemaal ter ziele.

13. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat juist een mooie paarse kleur voor een jongen, dus lekker houden hoor.

14. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik ben om, ga 'm gewoon houden!
    Heb ook eigenlijk helemaal geen zin om met marktplaats in de weer te moeten, stom he hoe onzeker je soms kan zijn tijdens een zwangerschap..
    Als een een jongetje blijkt te zijn, ga ik gewoon voor een stoere deken voor erin..
    thxs dames!

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Oh die van mij loopt in hele stoere paarse shirts rond hoor. Maar paars staat hem ook zo ontzettend goed.

16. tulip

tulip Niet meer actief

ik ken het paars van mutsy...kan absoluut voor jongens. Hele gave kleur.

17. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Kon het niet laten en heb ook even gegoogeld op 'paarse mutsy'. Kan prima, mooie kleur!

18. topper12

topper12 Niet meer actief

Groot gelijk! Paars kan prima voor een jongen! Enne het is 50% kans dat het een jongen is, stel je koopt wel een ander en het blijkt een meisje te zijn? Zonde! Maar je hebt met deze beslissing een paar honderd euro "bespaard" ik zeg: goede reden om voor dat geld iets leuks voor jezelf te kopen :p

19. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij hebben wel een nieuwe kinderwagen gekocht, omdat onze huidige knalroze is;)
    We willen het geslacht niet weten en we konden de nieuwe quinny moodd voor een leuke prijs kopen.

Was de kinderwagen paars geweest had ik geen nieuwe gekocht;)

Alhoewel mij de donkey ook erg leuk lijkt, en dat ook best zou uitkomen met een dreumes van 20maanden als de baby wordt geboren. Toch heb ik dat geld er niet voor over..

20. MLkids

MLkids Niet meer actief

Bij ieder kind een nieuwe kinderwagen en kamer.

Deel Deze Pagina