Afgelopen Vrijdag zijn wij met Youri bij de dokter geweest omdat hij niet lekker was. Hij had 38.9 en at slecht. Wat bleek hij had een rood oortje en een keelontsteking. Nu zijn wij bijna een week verder en hij heeft er een hele nare hoest bij gekregen en blijft huilerig en hangerig en temp.is nu weer iets aan het oplopen sinds 2 dagen (37.9) Dus net maar weer de dokter gebeld en mag vanmiddag terug komen. Zouden jullie in zo'n situatie ook weer terug gaan of ben ik nu te bezorgd en moet hij gewoon uitzieken
zal ook terug gaan als het nog niet over is.. gewoon op je moeder instinct afgaan en dat doe je.. liever 1 keer een bezoekje teveel aan de huisarts dan 1 keer te weinig zal ik zeggen... kan nooit geen kwaad er ectra naar te laten kijken dus geode keus hoor beterschap voor je kleintje in ieder geval!
ik zou ook van me mamainstinct uitgaan, dus als je gevoel zegt het klopt niet meteen terug gaan! Tot nu toe heb ik altijd "gelijk" gehad met me gevoel
Je bent nooit te bezorgt! Als jou gevoel zegt dat er naar gekeken moet worden, moet je gaan. Laat je niet tegenhouden door de angst dat ze je "over bezorgt" vinden.
Ja inderdaad mijn eigen gevoel zegt dat er naar gekeken moet worden. Hij heeft gewoon ergens last van maar ik weet niet waarvan, het is zo jammer dat ze nog niks kunnen zeggen! 1 Ding is zeker, het is op het moment niet het vrolijke mannetje wat wij gewend zijn
Als je mama-gevoel zegt dat er iets is. Dan kun je wel actie ondernemen. Liever 10 keer teveel bij de arts, dan 1 keer te weinig..
meid je bent niet te bezorgd! er klopt iets niet anders was het over geweest! hupla gaan met die banaan!
als ik merk dat daan niet lekker in zijn vel zit en al een paar dagen koorts heeft bel ik ook meestal hoef ik maar te vermoeden dat het zijn oren of keel is waat ook 99 % klopt ben ik er 10 tellen binnen besreken we wel of geen antibiotica dat keer en weg zijn we. gewoon puur het idee dat je weet wat je kind heeft scheelt al een hele boel zorgen minder.
Nou mijn gevoel was juist, hij heeft een midden oorontsteking we hebben een antibiotica kuur gehad en het moet snel beter gaan! Zo zie je inderdaad maar weer, altijd naar je gevoel luisteren Bedankt voor jullie reacties!