Mijn zoontje is op 2 dgn na 7 maand. Hij kan goed zitten. Nu wil hij vanuit zitstand kruipen. Hij komt dan op zijn buk te liggen, maar naar verloop van tijd merkt hij dat het hem niet lukt en dan wordt hij woedend. Zelf terug draaien naar zijn rug kan hij niet. Ik zet hem dan zelf weer in zitstand of leg hem op de rug. Herkenbaar voor iemand? Of is het raar dat hij nog niet zelf naar zijn rug kan. En herkent iemand de woede ook van het willen kruipen dat niet lukt?
Ehhh ja, die woede aanvallen ken ik. Als ik Aaliyah op haar buik leg wil ze ook proberen om naar voren te gaan, alleen ze is nog maar 4 maanden. Dat wil dus NIET! Ze probeert zich af te zettenmet haar benen, maar die armen liggen in de weg. Je lacht je rot hier. Alleen madam vind het niet om te lachen. Dat wordt dus brullen, van het huilen zakt ze door haar armpjes en dan is het helemaal niet te houden. Af en toe in de box kan ze ook echt stampvoeten. Met haar voeten keihard op bodem slaan en brullen, alleen omdat iets nog niet helemaal lukt. Ik vind het wel wat hebben, een kindje met temperament. Aleen af en toe ook wel lastig hoor.
Hoi, Die van mij is bijna net zo oud. En kruipen is hier ook een grote frustratie voor hem. Als ik naast hem ga liggen en ik doe het hem voor ligt meneer helemaal in een duik van het lachen!
Haha dat ga ik ook eens proberen het hem voordoen Draait die van jou al terug naar de rug?, want ook dat frustreet hem wel merk ik
Ja, die van mij draait nu van buik naar rug, en van rug naar buik. En van links naar rechts. Ineens kon hij het. Gaat die van jou ook zomaar ineens vanzelf doen. Let maar op. Gr, Tinkerbel
haha ja heel herkenbaar. Jayden ging na een tijdje gewoon ervan huilen. Hij wou het zo graag haha echt schattig. Maar komt vanzelf goed. Gewoon af en toe een beetje helpen.
Zo is het hier ook altijd gegaan. Ik heb haar altijd zelf laten proberen hoor. Je moet toch leren omgaan met teleurstellingen Maar even serieus, mijn dochter is vrij rap met dingen en ik wil echt niet dat ze haar gewrichten gaat overbelasten. Wij hebben dus de regel, alles moet je zelf kunnen. Helpen doen wij niet. Iets nog niet kunnen heeft ook een reden, het lichaampje moet het wel aankunnen!
Een beetje helpen kan best hoor. Gewoon lichtjes helpen met omrollen kan echt geen kwaad. Maar ja meningen verschillen en ik wil heus niet dat mijn kind alles overbelast dus das onzin en hij hoeft ook niet de snelste te zijn. Maar zo krijgen ze de slag eerder te pakken.
woede niet, maar frustratie wel... Die van mij tijgerde pas met 10,5 maand (gecorr. 8,5) en 'kruipt' sinds een week enigszins; dus sinds 11,5 maand (gecorrigeerd 9,5). Dus van lang duren en frustratie weten wij hier alles af...