We gaan zometeen naar de carnavalsoptocht kijken en toen bedacht ik me dat ik de tricot slen nog in de kast heb liggen.. Deze heb ik vaker gebruikt toen ons mannetje kleiner was, ook de baby bjorn heeft het goed gedaan.. We willen de kinderwagen meenemen, maar gezien de drukte zou een buikdrager nu wel erg handig zijn. Mannetje in zijn skipak, apenpakje eroverheen en op de buik.. miniaap bij mama aap.. :S alleen ik heb geen apenpak, niet nodig denk ik zo Maar nu ben ik de hele morgen al aan het stoeien hoe ik die tricot slen het beste kan omdoen. Ik heb de beschrijving nog en een aantal voorbeelden hoe je hem kunt gebruiken. Maar toen zag ik op de beschrijving ook dat je je kindje in de heupzit draagmethode kunt zetten voor kinderen van 1-1,5 jaar. het tekeningetje erbij ziet er erg interessant uit.. maar er staat geen beschrijving bij hoe je hem dan moet knopen.. ik heb al op de kop gestaan, mijn mannetje heeft al op de kop gehangen, maar geen idee hoe we dit moeten knopen.. en ik hoop zo dat een van jullie dat wel weet! de normale knooptechnieken weet ik dus wel, maar deze zag er zo interessant uit...
Ik dénk persoonlijk dat je het te zwaar gaat vinden om hem op je heup te dragen voor een langere tijd. Vooral omdat je hem niet vaak gebruikt en je kindje al vrij oud is en dus een rekbare minder ondersteuning geeft dan een geweven doek. Ik zou persoonlijk voor een buikknoop gaan. Doe een fleece vest ofzo aan en dan heb je zeker warm genoeg, zenne. Hier is een goed instructiefilmpje: YouTube - Rekbare draagdoek
meiden bedankt voor de reactie! voor we zijn gegaan heb ik idd het filmpje even bekeken. Er staat niet hoe je hem naar voren kunt dragen, maar heb hem gewoon omgedraaid en dat ging perfect hij heetf er 2,5 uur ingezeten, en hij had zoveel plezier! hij moest eruit omdat we iets gingen eten, maar hij had nog wel even willen blijven zitten! had ik totaal niet verwacht, dus vandaag gaat de tricot slen weer mee!