Slecht drinken door tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaenMini, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mijn dochtertje drinkt de laatste 3/4 dagen echt super slecht. Ze laat rond de 80cc per fles staan ( fles van 200cc) en drinkt alleen om 7uur en 23uur de fles leeg. Daardoor komt ze geregeld in de nacht voor een voeding. Ze heeft 1 tandje die bijna doorkomt, kan het daaraan liggen? Als je van dat tanden spul erop smeert zal ze dat iets beter drinken?

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    denk toch wel dat dat de oorzaak kan zijn ja...of dat spul werkt...geen idee! hier nog geen tandjes :D

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

hier precies hetzelfde erg slecht drinken eten gaat opzich nog wel. Nina heeft ook last van doorkomende tanden (zijn er nu sinds een paar weken 2 door) en toen was het precies hetzelfde verhaal.

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ze loopt er al 3 weken mee te klooien, maar niet zo´n last ervan, maar sinds 4 dagen echt huilen, fles wegduwen, overstuur worden als de fles eraan komt. Hapjes heb ik gister gedaan, er pap van gemaakt. Maar wil daar nog niet echt aan gaan beginnen. Maandag moet ik zoiezo naar de kinderarts maar ik geef nu 5 voedingen en ga denk ik weer eventjes naar de 6 voedingen.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Jep, klinkt als tandjes...
    Je kan er inderdaad evt wat Dentinox op smeren met een wattenstaafje, dat helpt wel goed!
    Als er hier tanden/ kiezen doorkomen wordt er ook slecht gegeten en gedronken, inderdaad evt wat kleinere flessen geven of zo... Als ze nu in een keer zoveel meer last heeft zal die wel bijna doorkomen! (en dan gaan poetsen he!!)

Deel Deze Pagina