Vandaag kregen we onze box binnen. Die is 1 bij 1 meter. Probleem dus want alle boxkleden die ik zie zijn kleiner (85 x 100cm)? Iemand enig idee waar ik boxkleden van 1 x 1 meter kan vinden?
Zelf maken!!! Kun je het helemaal naar je eigen smaak invullen. Wij hebben hier een speelkleed zelf gemaakt. Leuk stofje, vullen, leuke linten erop genaaid en helemaal naar onze zin. En super simpel. Ben je niet zo handig, dan is er vast wel een handige oma, moeder, schoommoeder, tante, buurvrouw, vriendin. (Leuk kraamcadeautje....)
een speelkleed kun je dan het best kopen.. normaal leg je dat op de grond neer.. maar ze passen ook gewoon in de box.. wij hadden ook zo'n grote box, en alle winkels afgezocht naar een boxkleed. maar nergens te vinden.. tot mijn zusje aankwam met een cadeau.. en speelkleed en hij paste er precies in
Onze box was ook 1m bij 1m, ik heb toen via MP iemand gevonden die leuke boxkleden op maat maakte in stofjes naar keuze én met touwtjes aan de uiteinden, wat voor mij echt een voorwaarde is, aangezien die woelwaters van mij anders dat boxkleed in een minuut tijd tot een prop wegschoven.
Bij Kidz Impulz kun je ze van deze maat bestellen (heb er zelf geen ervaring mee, heb alleen van hun een speelkleed en die bevalt goed). Boxkleed | Kidz Impulz