welke luier

Discussion in 'Baby en dreumes' started by watwordhet, Jun 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

welke luier vinden jullie het fijnst

1. kruidvat

2. c1000

3. lidl /aldi

4. pampers

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier gerbuik ik als ze pas geboren zijn pampers en daarna verschilt het eigenlijk.

Pampers vind ik de prettigste luier maar mijn portemonnee niet.
    Ben zelf ook wel erg tevreden over de etos luiers, maar dan moet ik altijd een stuk verder weg, want die zit hier niet in het dorp.
    Gebruik ook wel regelmatig huggies vooral de aanbiedingen kunnen leuk zijn.

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hier zitten de etos luiers het prettigst! Op de crèche gebruiken ze wel pampers, maar die zitten op de een of andere manier toch niet "mooi" en lekken snel door.

Dus ik zweer bij etos luiers! :D

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb nog geen ervaring, maar heb hier en daar aanbiedingen meegenomen.. Heb nu AH liggen, Huggies, Pampers en KV..

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier in het begin, de eerste weekjes pampers gebruikt maar al snel over gestapt op huggies. Huggies hebben een smallere pasvorm dan pampers en passen daardoor beter bij de heupjes/billetjes van onze kinderen dan de wat bredere pampers.

Ik denk dat je echt naar je kindje en de pasvorm van de luiers moet kijken welke voor jullie de ideale combi zijn.

Mijn nichtje heeft namelijk altijd gezweerd bij pampers, maar haar kindje was gewoon net wat breder gebouwd in de heupjes/billen dus daar paste dat perfect.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Wij hebben een ieniemiene smal chinees jongetje dat de pampers perfect past......Dus denk ook dat het gewoon per kind bekeken moet worden.

(Ons zoontje heeft geen eens een kontje en geen heupjes of middeltje.
    Hij is nu drie jaar en net in maatje 92 van kleding, wat allemaal van zijn kont en middel afzakt. Heeft t nu voor de lengte nodig. Hij is 85cm en 11kg)

6. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Overdag van de Lidl, 's nachts pampers..

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoe breed of smal ze ook zijn, ik hoop wel voor hem dat hij ze heeft hoor :)! Vind het wel grappig dat bij jullie smalle kindje de pampers wel goed aansluiten/passen, zo zie je maar ieder kind is anders! (even opgezocht omdat je ook zijn lengte/gewicht noemde, vond het wel even 'leuk' in onze curve terug te kijken, ons zoontje was met 3 jaar 11.3 kilo en 93 cm, komen wel aardig in de richting, wel echt een kleintje die van jullie zo te lezen :D)

Maar wat ik wilde zeggen, hier kopen we enkel broekjes/rokjes met die elastiek in de band, kan je net zo smal maken bovenaan als je zelf wil, dan hebben wij iig het afzakprobleem niet, iets zonder zo een elastiek erin laat ik meteen in de winkel liggen ;).

8. momfertje

momfertje Bekend lid

Jul 8, 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik vond de luiers van AH niet fijn en ze lekten door bij mijn zoontje. Toen ben ik een hele tijd luiers van kruidvat gaan gebruiken die erg goed zijn vind ik en toen ben ik overgegaan naar Bumblies waar ik de prijs/kwaliteit verhouding heel goed vind. Nu 's nachts de luierbroekjes van AH die wel goed zijn.
    Bij de baby die binnenkort komt ga ik denk ik Pampers of kruidvat gebruiken.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pampers :) nog nooit uitslag oid gehad.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier in eerste instantie altijd Pampers Dry Nights, vanwege de pasvorm en omdat ze lekker dun zijn. Maar toen werd er iets veranderd aan de luiers en sindsdien lekken ze veel sneller door.
    Toen voor 's nachts overgestapt op Huggies en die bevallen erg goed.
    Overdag Lidl luiers, die je wel echt op tijd moet verschonen, omdat anders de vulling loskomt en ze wel redelijk snel verzadigd zijn. Als wij overdag dus langer weg zijn en geen gelegenheid hebben om te verschonen zo 1-2-3, doen we dus alsnog Huggies om :)

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

Bij mijn zoontje had ik met die vreselijk bvpoepluiers echt Pampers nodig, die lekte het minst erg door. Nu hij veelal gewoon met ons mee eet heb ik Kruidvat luiers voor hem. Zijn een stuk vriendelijker voor mijn portemonee en doen nu prima hun werk.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als ze nog kleine baby's zijn gebruik ik pampers, later gewoon huismerk.

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Ik heb gekozen voor Kruidvat omdat ik die tot nu toe het prettigst vond. Ik vind de luiers van Pampers erg snel zompig worden. De 1e week wel pampers gebruikt ivm. het omslaan van de luier vanwege het navelstompje, die van de kv waren te stug. Daarna heel tevreden die van kv gebruikt, maar nu ze naar maat 3 is gegaan vind ik ze heel snel naar urine gaan ruiken! Heb nu dus pampers gehaald om te kijken of het daar minder mee is...

15. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier in het begin Pampers en daarna Aldi. Laatst een keer een pak Kruidvat gekocht omdat ik daar toevallig was en die vind ik ook wel oke.

16. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,972
    2,266
    113
    Female
    Op dit moment heb ik Bumblies, maar ik kom eigenlijk toch altijd weer terug op Pampers.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Tot 6 maanden Pampers of Kruidvat

Daarna tot 2 jaar Aldi luiers

Nu rond de 2 jaar weer Kruidvat en dan de broekjes

18. Dana

Dana Niet meer actief

Kruidvat, de eerste week pampers.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Ik heb pampers gestemd, deze hebben mijn voorkeur..
    Maar de kruidvat luiers vind ik ook goed! Alleen zijn deze wel stukken stugger dan de pampers..

20. tassie1980

tassie1980 Actief lid

Jul 1, 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Ik gebruik altijd kv luiers bevallen me prima en vriendelijk voor de portomonee.Pampers vonden wij juist stinken. zo zie je maar gewoon uitproberen haha

Share This Page