Welke luier

Discussion in 'Verzorging' started by Lisky, Nov 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisky

Lisky Nieuw lid

Jan 13, 2015
    2
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi

Ik ben 20 weken zwanger van een meisje. Nu ben ik op zoek naar een luier die het beste lijkt ik kom er niet uit. Willen jullie mij helpen.

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Ik heb bij de eerste luiers van kruidvat gehaald. Lekker veel in de aanbieding, had een aardige voorraad. Later overgestapt op de luiers van de ah omdat ik die makkelijk mee kon nemen met boodschappen doen.

Bij de 2e ga ik gelijk voor Ah luiers.

Ik hoor / lees trouwens wel vaak dat het ook zoeken is welke luier er bij je kindje past. Qua pasvorm en qua gevoeligheid. Sommige kinderen krijgen uitslag van kv luiers of pampers bijv.

Ik zou niet teveel in het voren kopen.

3. steefie1990

Dec 10, 2015
    52
    24
    8
    NULL
    NULL
    Hoihoi!

Hier van allerlei luiers geprobeerd.
    Wij vonden zelf de woezel en pip luiers van de etos erg fijn.
    Laatst een ritje gemaakt naar Duitsland om daar de luiers van de dm drogist in te slaan (babylove)
    Deze zijn erg voordelig, fijn en heel erg zacht. Wij zijn er iedergeval erg tevreden over.

4. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Kruitvat vind ik de fijnste, vooral omdat ze smaller vallen ik heb een heel smal mannetje.

Etos vond ik persoonlijk niet de beste luiers

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,867
    5,105
    113
    Ik heb altijd pampers. Heel soms die van de ah

6. Huusje

Huusje Actief lid

May 30, 2016
    427
    1
    18
    Kruidvat luiers, huismerk Jumbo zijn ook heel fijn en voelen niet zo plastic achtig aan. Dochter lekt er ook nooit in door en bij Pampers wel.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,657
    113
    Wij zijn begonnen met pampers maar al snel etos luiers. Fijn en prettig voor de portomonee. Zelfde als de etos luierdoekjes, erg fijn.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Pampers baby dry.. en dan de vernieuwde versie.
    Vind ze super!

Maar je moet inderdaad meer naar de pasvorm van je kindje kijken.
    Kruidvat is vanaf maatje 3 niet meer zo stug.
    Overdag prima. Nacht. Toch wel af en toe doorgelekt.

Da luiers vond ik ook goed
    maar alleen voor overdag.
    Maar nu volledig pampers.

Billendoekjes: pampers sensitive. Zijn heerlijk vochtig waardoor je de billetjes zo schoon hebt. En geen 4/5 doekjes nodig hebt. ;)

9. Budgie

Budgie Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,721
    8
    38
    Hier in het begin pampers new baby. Daarna overgestapt op pampers baby dry. Daarna 3 maandjes woezel&pip luiers (etos) en nu is dochter zindelijk, want W&P mochten natuurlijk niet nat/vies worden. Idem als ik sporadisch een luierbroekje bij haar aandeed van Dora.

Mijn schoonzus is heel tevreden over de kruidvat-luiers (voornamelijk vanaf maatje 3) en mijn andere schoonzus zweert bij de AH-luiers.

Voor onze ukje 2, mocht alles goed gaan, zullen we weer voor de pampers gaan of we proberen de etos-luiers =)

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Kruidvat luiers zijn fijn, Woezel en pip van de Etos ook en de Ah luiers doen het ook goed :)

11. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,265
    25,723
    113
    Hier altijd kruidvat of ah luiers gehad (en nu voornamelijk ah). Altijd tevreden geweest. Zowel in gebruik, als prijstechnisch.
    Ik vind persoonlijk pampers echt belachelijk duur. Zelfs in een aanbieding met 40% korting zijn ze nog steeds duurder dan kv of ah luiers. En als je bedenkt dat het eigenlijk poep- en plasvangers zijn, snap ik nooit dat mensen daar zoveel geld aan uitgeven :D

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Tot maat 3 altijd kruidvat gebruikt.
    Nu halen we vaak Jumbo eigen merk luiers.
    Maar dochter lekt momenteel door elke luier snachts

13. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Kruidvat! Beide dames gebruiken ze en ze zijn echt top! 'S nachts gebruik ik voor de jongste Pampers baby dry

14. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,367
    113
    Pampers gebruikte ik de eerste maand, die vond ik wat elastischer dan anderen. maar ik vond ze ook erg stinken, dus na die maand over op Etos of Kruidvat. Etos vind ik het fijnst.
    Bij de andere 2 heb ik vanaf maat 4 ook veel Aldi luiers gebruikt, die waren ook heel heel fijn, maar nu bij de derde lekken ze veel door. Dat deden ze van de Etos niet, dus ik ga weer over op Etos.

15. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Begonnen met Pampers....had ingeslagen, heb alle pakken weg gegeven, dus wat ik daar van vond is wel duidelijk.

Ik gebruik nu het liefst kruidvat of de AH luiers.

16. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Hier eigenlijk altijd pampers, ik houd de aanbiedingen in de gaten en heb ze bijna altijd voor 50 procent korting of een maandbox voor 40 procent. Kruidvat vind ik persoonlijk vreselijk om aan te raken, ik vind de buitenlaag heel akelig voelen, ook qua pasvorm zitten ze hier niet geweldig.
    Nog fijner dan pampers vond ik bambo nature, die hebben dezelfde pasvorm als pampers, maar zijn ecologisch en stinken niet zo. Ik vind ze alleen te duur en ze zijn nooit in de aanbieding. Maar mijn zoon heeft ze een hele poos gehad sinds we zijn luiers geleverd krijgen via de zorgverzekering.

17. DingDong

DingDong Actief lid

Dec 1, 2011
    154
    0
    16
    Wij gebruiken wasbare luiers van Little Lamb. En daar zijn we heel erg tevreden over!

18. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,295
    10,265
    113
    Wij zijn tevreden met de kruidvat luiers.(al 2.5 jaar) De pampers vonden we stinken.

19. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Hier bij beide alleen maar kruidvat luiers gebruikt

20. xNadine

xNadine Actief lid

Jul 27, 2016
    383
    39
    28
    Wij hebben de eerste 4 maanden Pampers New Baby maat 1 tm 3 gebruikt, nu is mijn zoontje 5 maanden en was maat 3 te klein.. dus overgestapt naar Pampers Baby Dry maat 4 en die zit echt perfect. Ik koop ze altijd in de aanbieding (50% korting of 1+1 gratis) en dan zijn ze soms zelfs goedkoper dan Kruidvat en Etos. Nu mijn zoontje in maat 4 zit zitten er wel maar 30 in een pak Pampers, dus ik ga eens kijken naar Etos luiertjes.

Share This Page