Welke luierbroekjes?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Setteke, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn zoon van twee draagt luierbroekjes. Ik heb altijd Huggies voor hem. Ook wel pampers gehad, maar die vind ik niet zo geweldig.

Nou wilde ik wel eens overgaan op huismerk van een winkel (dure tijden ;) ), maar nou is mijn vraag welke goed is. Welk merk bevelen jullie aan, waarom en wat kost het per pak?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gebruiken jullie allemaal geen luierbroekjes?

Mijn moeder heeft die van de AH wel eens, maar die scheuren erg snel open aan de zijkanten bij het aantrekken en ze worden zo dik als er urine in komt. Dus die vind ik zelf niet prettig.

3. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

wij gebruiken ook huggies of pampers ;)

4. hier van de liddl

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier bevielen kruidvat en lidl goed. Ik weet alleen de prijzen niet uit mijn hoofd en dat vroeg je ook. :)

6. de prijzen van de lidll is tussen de 5 en 6 euro ongeveer en volgens mij zitten er 20 of 22 in

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Je vroeg om een huismerk maar waar ik echt 100 procent achter sta zijn de luierbroekjes van libero up & go, die heb ik hier tot maat 7 's nachts gebruikt! Ze zijn van de week bij de kruivat twee voor 11.99. Zijn omstebeurt bij de trekpleister en kruidvat in de aanbieiding om de paar weken. En als er geen aanbieding was gebruikte ik dus kruidvat of lidl.

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik zweer ook bij up&go van libero.
    anders huismerk van kruidvat als de libero op is.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

OK, dus Libero zijn ook erg goed en anders kruidvat. Moet ik die toch maar eens proberen. Weet iemand van jullie wat die van de Kruidvat kosten?

10. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Wij gebruiken van Libero.
    Sanne is nog nooit met deze luiers doorgelekt tot nu toe.

11. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Kruidvat! superdingen en vaak in de aanbieding.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bumblies gewone luiers zijn goed als ze opzijn gebruik ik de broekjes ervan die bevallen ook prima.

Deel Deze Pagina