Welke kinderstoel is handig

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cd28, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Welke kinderstoel is echt een aanrader? Ik bedacht me gister dat we die nog moeten kopen.
    Ik vind die van Bloom heel mooi maar ook aardig prijzig. Je kunt hem dan wel weer tot een jaar of 4 gebruiken.

Wat voor stoel gebruiken jullie?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben de brevi slex, een meegroeistoel. Maar wij kochten hem pas toen Thijmen al een half jaar was:) Onze stoel heeft steuntjes etc die er allemaal af kunnen en dan hou je een gewone stoel over.

Bloom hebben we ook naar gekeken, maar vond ik toch niet heel handig in het echt.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    meegroeistoel van de prenatal. Nadeel vind ik dat het zitvlak zo breed is, ook met verkleiner. Voordeel is dat ik er zelf ook op kan zitten. Qua zitgedeelte vind ik de Ikeastoel in het begin fijner, alleen die heeft ***poten waar je je nek over breekt

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ikea!! Klein, licht, SPOT goedkoop en makkelijk schoon te maken! Ik heb ook de meegroeistoel van Prenetal boven staan maar ik vind haar er helemaal niet fijn in zitten. Dan moet ze persee het tuigje om anders zakt ze er onder door want er zit geen latje tussen stoel en blad. En die van de Ikea wel. Reden dat ik haar er niet vast in heb zitten is omdat ik haar er snel uit wil kunnen halen zonder te hannesen met gordeltjes omdat ze zich ERUG vaak verslikt.

5. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Kidsriver kinderstoel!
    In hoogte verstelbaar mooi afneembaar blad mn zoontje zit er mooi rechtop in en je kan ook nog de achterleuning in ligstand zetten.
    Ik vind deze stoel geweldig.

6. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Het gaat om de kidsriver loup.

7. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben de stokkevariant van Hema. Die mogen ze helaas niet meer verkopen, omdat hij echt te veel op de stokke lijkt. Is wel echt een fijne stoel en heeft ook een blad. Verder hebben we ook nog een stokke staan. Ik vind het ideale stoelen en de kids kunnen er heel lang op zitten. Mijn jongste wordt bijna 5 en zit er nog steeds op.

Of bedoel je een stoel die je vanaf de geboorte kunt gebruiken?

8. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    En die van Ikea is inderdaad ook fijn, maar die poten.... mèn wat ben ik daar al vaak over gevallen. Ik zag overigens ook weer nieuwe stoelen bij Ikea in de collectie. Misschien zijn ze verbeterd.

9. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Wij hebben hem nog niet gekocht omdat ik dacht dat je zo'n stoel toch de eerste tijd niet gebruikt.

Ik heb die van jullie allemaal even gegoogled maar die zijn qua prijs een stuk beter dan die Bloom!!

Denk dat ik nog mooi even wacht en dan voor een goedkopere variant ga. De kleine kan altijd eerst in een wipstoeltje toch?

10. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Wij hebben een stokke tripp trapp met newborn set en babyset waardoor je hem vanaf de geboorte tot volwassen zijn kunt gebruiken. Ideale stoel!

11. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Wij hebben de stokke tripp trapp! Onze zoon is al 4, en zit er nog dagelijks op. Zelfs wij zitten er wel is op met visite bijv. :)

12. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een stokke tripp trapp gekocht omdat deze stoel met je kindje mee groeit! Op mp staan ze trouwens in overvloed...

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Stokke! Zit ik zelf ook graag op :) denk ook niet dat die de komende jaren de deur uitgaat!

14. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Een stokke triptrap voor binnen (meegroeistoel) en de goedkope witte kinderstoel van Ikea (€12,50) voor buiten!

15. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Wij hebben een nuna zaaz ook een fijn ding

16. Joyce85

Joyce85 Lid

15 jul 2010
    96
    0
    0
    Mijn eigen reclamebureau!
    Emmen
    Wij gebruiken altijd de IKEA kinderstoel terwijl we ook een mooie houten van Tiamo hebben staan. Die van Ikea is gewoon ideaal, licht van gewicht en het naar buiten tillen van die houten is een operatie op zich.

Ben niet zo'n fan van Ikea normaal maar deze kinderstoel is echt een aanrader

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Flexa meegroeistoel... je zou hem tot 12 jaar kunnen gebruiken. Wij hebben hem eigenlijk aangeschaft omdat hij mooi in ons interieur past, maar het is een hele degelijke stoel! Uit te breiden met beugel of blad

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ikea stoel. Echt waar wij hadden ook een dure stoel gekocht maar we vonden het maar onhandig. Toen hebben we een ikea stoel gekocht die is echt zo handig makkelijk schoonhouden en hij zat er geweldig in. We hebben wel het tafelblad erbij genomen! En daarbij ook nog eens mega goedkoop!!!

Als alternatief zou ik kiezen voor de stokke trip trap.

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ojah de Bloom is inderdaad heeeel mooi om te zien maar ik heb meerdere vriendinnen die echt spijt hadden dat ze de bloom gekocht hadden. Naast dat hij veel ruimte ineemt vonden ze hem ook niet handig

20. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Idem!

En voor de eerste maanden newborn set gebruikt. Kon Siem mooi bij het eten erbij zitten...

Deel Deze Pagina