Gisteren hebben we te horen gekregen dat we een zoon krijgen. Nu was er al een meisjes uitzet topic, maar voor jongens zag ik nog niks. Ik laat me dus graag inspireren door jullie aankopen
Oh dit ga ik volgen en posten. Vandaag wordt de babykamer in elkaar gezet door manlief & schoonvader. Ik ben zeeeeer benieuwd hoe dat afloopt met al die bouwpakketten. Ik ga gelukkig de zon in want ik ben hier veel te perfectionistisch voor. Maar daarna zal ik ook wat aankopen hier gaan posten
Hier nog niet bezig met de kamer omdat over 5wk het dakkapel pas komt en zoonlief dan naar boven gaat..dan kunnen we eindelijk beginnen. We hebben wel al alles zover klaar staan dus "hup" meteen vervenen en alles erin zetten
Qua kleertjes etc, ik heb nu een eenjarige knul met maat 80 alle andere maten heb ik te koop. Veel lange mouw en lange broeken... Ook new born
Hier alleen andere kleding erbij gekocht. Veel van de newborn kleding was neutraal, maxicosi was donkerblauw met witte kleine bloemetjes. Viel niet op dus gewoon weer gebruik van gemaakt. Kamertje zelfde als zijn zus en badje en beddengoed ook. Dekens zelfde waren wit namelijk Alleen nu een nieuwe wieg gekocht met nieuwe lakens en dekens. Bij ons meisje kon er geen wieg in onze kamer nu in nieuwe huis wel! Dus weinig anders aangekocht. ...badje was trouwens licht groen. Bedbekleding groen en aqua... Dus kon voor beide
Wij gaan nu met de babykamer beginnen. De meubels hebben we nog van mn dochter. Maar die gaan we nog wel verven. Verder moeten we vrijwel alles weer aanschaffen, behalve de kinderwagen. De rest hebben we weg gedaan, omdat er geen kindje meer zou komen, haha. Inmiddels hebben we al wel het een en ander aan kleertjes gekocht. En dekentjes en aankleedkussen hoezen ga ik zelf maken.
Wat leuk een jongetjes topic! Hier een deel van het kamertje, heb ook grijze gordijnen met witte sterren!
Leuk! Ik zal van de week wat foto's maken als het lukt.. Ik vind het voor jongens lastiger dan voor meisjes, voor meisjes is er tien keer zoveel dan voor jongens.. Qua kleding maar ook qua lakentjes etc.. Dus doe hier graag inspiratie op 😁
Mooi! Die uiltjes zijn leuk! Hier alles nog in koffers, dozen, tassen of nog niet aangeschaft omdat er nog een interne verhuizing moet plaatsvinden. Maar als t goed is krijgt dochterlief maandag de kast in haar nieuwe kamer, dan nog misschien een weekje voor de decoratie daar en het verder inrichten, dan kan ze snel naar haar nieuwe kamer en kan ik aan de slag! De basis qua babykamertje is er dus al, het gaat hier met name om kleertjes en beddengoed en aankleding.
Leuk zeg zo'n jongenstopic. Ik blijf hier ook maar even plakken, ben erg benieuwd. Wij gaan ook binnenkort beginnen aan het kamertje voor ons ukkie..
Een kleine greep uit het grote (?) aanbod. De zachte kleertjes/boxpakjes zijn voor de eerste maandjes Bij deze wat foto's:
Dit zijn een paar pakjes die ik heb gekocht. Van de rest heb ik nog geen foto's. Bekijk bijlage 395808