Ik heb er al een van Angelcare captiva maar ben er niet tevreden mee! Vuilniszak zelf is absoluut reukvrij maar de manier waarop die in de emmer is geplaatst is fout. Er komt toch lucht vrij en zitten er soms gaten in! maar dat komt ook door de manier waarop die wordt gebruikt! Ik heb er echt een nodig want ik woon 2 hoog dus elke keer naar beneden lopen vind ik wat lastig. En het stinkt onwijs! Dus help welke is de beste?
Ik heb de diaper champ en ben er erg tevreden over. Je kunt gewone vuilniszakken gebruiken en doormiddel van een lastig uit te leggen systeem (het werkt wel makkelijk), hoef je de emmer niet open te doen en komen er ook geen luchtjes vrij. Je hebt verschillende formaten, ik heb de middelste en ik moet hem ong 1 keer in de week a anderhalve week legen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
ik heb de sangenic nappywrapper. Bevalt erg goed. Wij wonen ook in een flatje. Nadeel van deze is dat je de ringen moet kopen en die kosten dus 8 euro voor 150 luiers. Dit wordt tenminste door heel veel mensen genoemd . Wij gebruiken de luieremmer echter alleen voor de poepluiers -die stinken tenslotte! De plasluiers gaan gewoon in de vuilnisbak. Maar wij zijn er dus heel erg tevreden over! voordeel van de nappywrapper ten op zichte van de diaper champ is -vind ik- de vormgeving. Ik vind de diaper champ een ontzettend lelijk ding en tja; voor op die leuke kinderkamer telt dat zeker wel.
Wij hebben de diaper champ. Ik vind het een goede luieremmer. Eerst die van Sangenic gehad, maar ik had steeds ruzie met de patronen.
De plasluiers stikken hier niet als ik ze goed dicht vouw. Ik gebruik ook zakjes speciaal voor luiers. Daar zit al een parfumuchtje aan. (Net als maandverbandzakjes). Die gebruik ik als ik op visite ga en daar de luier weg moet gooien, anders zitten hun met een stikende container.
wij hebben een normale luieremmer en de poepluiers gaan in een boterhamzakje incl de doekjes en dan dicht knopen 2x per week legen we hem.. hebben er wel een grote pendaalemmerzak in en daaronder een goedkope luchtvervrisser maar het gaat tot nu toe nog steeds goed..... ook zomers werd het toch 26 gr in Teun zijn kamer..geen luchtje