Kinderwagen Joolz inkopen met korting??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marym, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marym

Marym Lid

22 jan 2017
    8
    0
    0
    Beste forum leden,

Ik ben druk bezig met het uitzoeken van mijn kinderwagen. Mijn keuze is gevallen op een Joolz Day2.

Zijn er andere forumleden die op het punt staan om ook een Joolz aan te schaffen?

Ik wil voorstellen te inventariseren om een gezamenlijke inkoop te regelen. Je kan denken aan de meest gekozen accessoires en die samen met de kinderwagen te bestellen. Ik wil dan offertes aanvragen en degene met de beste deal kunnen wij dan een wagen bestellen. Dit heeft alleen nut als er genoeg animo voor is, immers hoe meer mensen des te groter de kans voor een goede prijs.

Mocht je interesse hebben laat het weten of stuur een privé bericht.

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Vind het een beetje vreemd... nog geeneens een dag aangemeld en nu beginnen over een soort gezamenlijke bestelling van duizenden euro's.

3. Marym

Marym Lid

22 jan 2017
    8
    0
    0
    #3 Marym, 23 jan 2017
    Laatst bewerkt: 23 jan 2017
    Jammer dat je dat zo vind het is goed. Wil je uitleggen wat je er vreemd aan vind?

Ik zat te zoeken en kon niet zo snel vinden dat het hier eerder gedaan is, leek mij gemiste kans. Dat ik hier ik pas voor kort ben aangemeld komt omdat ik al 15 jaar een kinderwens heb en nu voor het eerst zwanger ben in mijn leven. Ik heb dit soort zaken altijd tot mijn spijt ontweken.

Misschien moet ik verduidelijken dat het alleen gaat om voordeel te behalen waarbij je in het eind traject zelf de koop dient af te wikkelen en te beslissen of je dat bij die winkel ook wil doen.

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Je kan ook flink korting krijgen bij de winkel als je bijv de kamer en wagen in 1 winkel besteld, scheelde ons ruim 500 op de totaal prijs!

Mijn ervaring is dat je rechtstreeks in de winkel veel meer korting krijgt, dus dat moet je ook ff goed uitzoeken dan!

Succes!

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ga naar 1 winkel en koop daar je hele uitzet.
    Mijn schoonzus heeft toen 100en ,euros korting gehad en bepaalde gratis dingen.
    Je moet brutaal zijn en gewoon zeggen als het je niet bevalt dan gaan we wel naar een ander. Of wachten tot je een mooie korting tegen komt.
    Denk niet dat plan je gaat lukken.

6. Marym

Marym Lid

22 jan 2017
    8
    0
    0
    Nee ik denk het ook niet. jammer had anders verwacht. Ik heb helaas andere ervaringen. Ik denk dat mensen hier nog niet klaar voor zijn. Wel bij de Consumentenbond energie gezamenlijke inkopen maar dit niet.

Ik weet uit eigen ervaring dat je veel hogere kortingen kan bedingen. Hier kan dus wel een slotje op.

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Gewoon zelf proberen in de winkel joh! Er zit een hoge marge in, en hoe meer diverse spullen je koopt, hoe hoger de marge is! Komt goed meid! Niet te druk maken om met veel mensen hetzelfde product te kopen. Zelf onderhandelen haal je veel en veel meer winst uit!

Ook dat gezamenlijke energie, in ons geval was het gewoon niet goedkoper en hebben we nu een goeie leverancier voor nog minder, alleen. Gewoon bellen en praten!

Succes!

8. Babsy

Babsy Nieuw lid

6 mei 2016
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bestaat al.
    Bericht aangepast door beheer ivm reclame.

9. Marym

Marym Lid

22 jan 2017
    8
    0
    0
    Ja en hoeveel korting krijg je dan en hoeveel krijgt het commerciële bedrijf erachter?

Wij hebben een aantal jaren geleden diverse dure goederen gekocht op deze manier, bijv een tv met 35% korting. Dat gaat over hele andere percentages. Ik dacht dat is voor dit ook handig.

10. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

#10 Scooter84, 24 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2017
    Raar dit

11. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    TS dit bedoel ik niet vervelend maar als ik je begin post lees en dan de eerste reactie dat je nog maar net bent aangemeld hier dan krijg ik al heel snel het idee van een oplichter.
    ik zeg niet dat je dat bent maar zo komt het wel over.

12. Marym

Marym Lid

22 jan 2017
    8
    0
    0
    #12 Marym, 24 jan 2017
    Laatst bewerkt: 24 jan 2017
    Ja dat is jammer, misschien ben je in het verleden opgelicht en denk je daar nu gelijk aan. Maar om er gelijk vanuit te gaan zonder meer info is beetje kort door de bocht.

Ik zie dat er weinig animo voor is om welke reden dan ook, dus het idee er achter is niet voldoende om opzich zelf te staan en of voordeel mee te behalen. En persoonlijk vind ik dat jammer. Ik ben ervan overtuigd dat bij genoeg aantallen er een voordeel uit valt te halen die aanzienlijk is. Ik heb hier zelf eerder aan meegedaan terwijl iemand anders het voortouw nam. En van oplichten kan weinig sprake zijn als je de koop zelf afwikkelt.

Het idee is om met genoeg mensen een bulk inkoop te realiseren. En een kleine korting regelen in de winkel kan ik zelf ook, daar ben ik altijd op uit. Waarom zou je meer betalen als het minder kan? ik heb als doel om een groter voordeel te halen van een kinderwagen. Sommige willen of hebben niet een hele uitzet nodig bij 1 winkel. En daarbij komt dat ik Joolz een hele leuke kinderwagen vind maar overpriced.

13. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik heb al een Joolz day, maar vind het een goed initiatief eigenlijk en snap niet zo goed waarom mensen er zo over vallen. Zeker niet met jouw aanvulling dat niemand geld over maakt naar jou, maar iedereen zelf de koop afhandelt.
    Ik hoop voor je op wat positievere reacties.

Deel Deze Pagina