Ik heb de diaper champ. Heb je geen speciale cassetes nodig. En omdat ik in een drive in woning woon dus de commode op de 2'de verdieping zit en ik rugklachten heb (dus niet meteen in de kliko kan doen) vind ik dit erg prettig.
ik heb zon speciale emmer, waarmee je geen luchtjes ruikt. maar wel met gewone vuiliszakken. Deze was wel duurder in aanschaf maar die van sangenic, met die navulcasettes was met 3 casettes erbij net zo duur. zo navulcasette kost rond de 8 a 9 euro, dat is voor maar 80 luiers. ik heb dus gekozen voor eenmalig grote uitgave.
Wij hebben de nappywraper gekregen van vrienden die vonden dat zooo makkelijk , het is idd aan de ene kant wel makkelijk maar ik vind die navul cassettes ook erg duur en ik ben al twee keer terug geweest met zo'n cassette omdat het niet goed zat. Nu staat de nappywraper nog steeds op haar kamer maar doe ik de luiers in een luierzakje van de etos hup in de bak.Net zo makkelijk en goedkoper.
ik heb net de diaperchamp gekocht! Ik hoor hier zoveel goede berichten.. ik ben benieuwd! Hij was bij babyplanet nu in de aanbieding voor 64 euries (de medium)
Ik ken zowel de nappywrapper (via mijn werk op een kinderdagverblijf) en de diaperchamp (heb ik thuis). Ik heb bewust voor de champ gekozen, vanwege de navullingen. Op mijn werk is dit al een ramp (oeps vergeten te bestellen), laat staan thuis. Daarnaast vind ik de navullingen belachelijk duur! De champ bevalt mij prima, ik het de middenmaat en in het begin dacht ik: jeetje wat is ie snel vol, maar nu Sibel minder vaak poept en dus minder luiers verbruikt kan ik wel een week met 1 zak doen. In onze gemeente betaal je voor het legen van je container. Je betaald een vast bedrag voor het leeg maken op zich en een bedrag per kilo. Daarom staat er ook een luiercontainer in ons dorp, zodat je de luiers niet in je gewone huisvuilcontainer hoeft te doen. Als mijn zak in de champ dus vol is, gaat ie onder op de wandelwagen en hebben we de luiercontainer als 'wandeldoel'! Ik ben superblij met de luieremmer, en ondanks dat ie duur was in aanschaf, heb ik er geen moment spijt van gehad. Ik koop er vuilniszakken in van de aldi, en het eerste rolletje daarvan is nog niet leeg (sibel is nu bijna 6 maanden). Als ik een wrapper had gehad had ik zeker te weten al meedere navulcassettes versleten en zodoende al meer betaald als ik nu heb voor de diaperchamp. Ik kan hem echt iedereen die zo'n soort luieremmer wil, aanraden!
Ik ga er geen kopen maar doe ze gewoon in de kliko.. Hey nog even een vraagje.. Hoe werkt dat met recycling van luiers? Waar kan ik die inleveren? want dat lijkt me wel goed om te gaan doen
ik heb er een met een navulcasette. Deze heb ik toevallig gekregen dus ga ik hem gebruiken. Mocht ik dat ding niet handig vinden kan ik altijd nog over gaan op een gewon luier emmer
Ik een gewone luieremmer, maar ik gebruik m eigenlijk niet. We nemen de luiers altijd gelijk mee en doen ze in zo'n zak in de garage en die zakken kun je inleveren bij de gemeente.
die kun je inleveren als je kindje naar een kinderdagverblijf gaat als je kindje niet gaat weet ik eigenlijk niet of je ze ergens kunt inleveren
Heb ook zo'n nappy wraper gekocht. In de actie 29.95. anders moet je elke luier weer extra verpakken als je hem in een gewone emmer gooit. anders verga je straks nog van de lucht..... (denk ik)