Welke luieremmer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Suusjeuh, Sep 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Wij ook gewoon een emmer van bebe you, overdag gaan ze meteen de kliko in en de emmer is voor avond/nacht en ik doe de luier dan in een zakje van de hema of action..
    Wil zo min mogelijk die luiers op de kamer hebben..

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Ik heb de diaperchamp en die werkt hier echt geweldig. En heel handig dat er gewone vuilniszakken ingaan. Geen nare geurtjes! En ja, de vuilniszak verwisselen is niet heel fris, maar dat is maar heel eventjes. Ik zou 'm echt niet willen missen, vind het namelijk helemaal niks om met zo'n luier iedere keer naar beneden te zeulen...maar das mijn mening :D.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha, jij snapt hem! Toch het irritante van een forum, dat je vraagt om een advies voor iets en dat iedereen tips geeft voor wat je nou juist zegt dat je niet wilt! Ik wil geen luiers in zakjes elke keer naar de keuken of de kliko brengen, want ik ga nu al bijna over mn nek van de poepluier geur, dat moet direct weg zijn, niet eerst in een zakje ( want uit ervaring weet ik dat er dan 5 zakjes op de kamer liggen eind van de dag, want 5 poepluiers en een kliko achterin de tuin )

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Wij hebben dat probleem ook; we hebben sowieso geen container waar luiers in mogen (alleen een gft-container), dus ik zoek echt een oplossing die makkelijk is, maar niet te duur én die ook gewoon goed werkt ;)

5. FAlmere

FAlmere Lid

May 10, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een gewone luieremmer van bebe. Vind het zonde om zo'n hele dure te kopen.

Share This Page