Mima Xari: BabyPlanet - Webwinkel - Mima Xari White/Bruin (Incl. Starterpack) Ik zag hem in de winkel staan en vond hem zo mooi. Volgens mij is die best nieuw en dus niet zo bekend. Graag hoor ik ervaringen. Alvast bedankt BabyPlanet - Webwinkel - Voetenzak Mima Xari/Kobi White-Bruin Vooral met deze voetenzak erbij
Ik vind hem ook heel mooi, dus waren echt van plan hem te kopen, maar ik vond de kap zo gammel. De verkoper gaf ook aan ons aan dat het net nieuw is dus dat hij wat betreft ervaringen er niet zoveel over kon zeggen. Het viel ons dus wat tegen.... dus toch maar voor de degelijke en stevige stokke gegaan!! Succes ermee!
ik vind hem mooi maar kende hem nog niet dus geen ervaring hier. Als ik em zo bekijk, vraag ik mij af of de 2 tasjes aan de onderkant een beetje ruimte bieden? Ik heb een bugaboo en vond daarvan altijd fijn dat het mandje vrij groot en ruim is, want ik ging vaak lopend boodschappen doen. Maar het is maar net of je dat zelf handig vind. Maar mooi is hij zeker! Ik zou gewoon eens gaan testen en voelen in de winkel.
ik vind m ook wel wat hebben , lijkt n beetje op n stokke wagen denk door die tas onderop denk dat je hem van dichtbij moet bekijken en proberen
hij is idd heel mooi maar had net dezelfde bedenken als bovengenoemd of de boodschappenmandjes wel handig waren.
Wij hebben hem ook gekocht, ik was helemaal verliefd. Maar kindje komt pas in november dus nog niet gebruikt.
Ik denk dat er nog niet zo veel gebruikers zijn. Sins de 9 maanden beurs van afgelopen febr is hij gepresenteerd. Binnenkort is er een vakbeurs en daar gaan ze weer wat nieuwe kleuren presenteren. Leuk weetje aan deze wagen: als de kap vies is kun je dit ook met een gummetje weg gummen. haha. En als er een deukje in het matriaal zit even met een warme fohn erop en het deukje is weer weg. Dat vind ik wel 1 van de voordelen van deze wagen hij is makkeijk schoon te houden. Vind hem er ook mooi uit zien. De kap oogt wat gammel idd maar denk dat het in gebruik wel mee valt. Hier zijn er al best wel wat verkocht maar nog niks van terug gezien maar denk dat het grootste gedeelte ook nog niet in gebruik zijn. Je bent met deze wagen nog wel uniek, er zijn niet veel mensen die hem hebben.
Hoi Meiden, Ook ik heb ermee gestaan bij Babypark, hij is echt heel gaaf, maar er zijn 2 redenen waarom ik hem niet genomen heb: De kap is echt heel gammel en laat veel wind door als het hard waait omdat het niet uit 1 stuk is. De belangrijkste reden voor mij was dat er geen verstelbaar voetensteuntje op zit, daardoor kun je hem dus niet lang gebruiken en zit het niet lekker voor de kleine, als hij klein is bongelen de beentjes en als hij groter is moet hij ze in zijn nek vouwen Succes met shoppen!
Kun je er niet achterkomen of deze wagen gemaakt is door dezelfde als een ander merk? Zoals quinny en maxi cosi? Als dat zo is dan weet je natuurlijk dat hij wat degelijker is ofzo.. Dat voetensteuntje vind ik eigelijk een beetje onzin
VOlgens mij is deze wagen van de ontwerpers van de bloom kinderstoel (weet het niet 100%zeker hoor) Wat wij erg gammel vonden is de kap en wat iemand al zei als het erg waait kan het door de kap heenkomt omdat die uit delen bestaat.
Wat betreft bungelende beentjes: Kindjes gebruiken eigelijk nooit de voetensteun. Ze laten de voetjes over het algemeen gewoon lekker bungelen. Er zijn maar weinig wandelwagens die een voetensteun hnebben. Sommige ondersteunen ook alleen de achterkant van de beentjes maar hebben geen voetenplank.
Wat betreft het voetensteuntje (ieder voor zich natuurlijk) in het begin is dat geen probleem, dan ondersteunt het idd de achterkant, prima, maar als ze groter worden en dan hebben ze de richel in hun kuitjes zitten, het stukje is nl maar heel kort. Lijkt me niet comfortabel en zelfs in de winkel gaven ze het aan als zwaar minpunt...
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties! Wij hebben hem afgelopen zaterdag uitgetest en hebben besloten er toch niet voor te gaan. We zaten erg te twijfelen tussen de joolz en deze. De joolz vinden wij toch wat degelijker en ook erg mooi!(vooral de limited ediotion). De verkoper beaamde fit ook. Misschien dat ik wel de voetenzak van mima koop als die past in de joolz