Dapper kinderstoel ervaringen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kimba, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Heeft iemand ervaring met de Dapper kinderstoel? Kwam hem tegen op internet en het lijkt me wel wat. Wil sowieso een meegroeistoel en twijfelde tussen de Stokke en de Geuther, maar daar komt deze nu dus bij.

Ik vind hem erg mooi en hij lijkt me ook erg handig. Ik kan er alleen erg weinig over vinden.
    Hoop dat iemand er ervaring mee heeft en mij kan helpen!

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben hem en vinden hem erg prettig in gebruik. Ik kan het alleen niet vergelijken met de Stokke o.i.d., want daar hebben wij weer geen ervaring mee ;)

3. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Op m'n werk hebben we Stokke en Dapper en ik vind ze allebei prima hoor. Misschien moet je alleen even kijken waar je hem aan tafel neerzet en of dat kan met de poten van je stoelen. Of je ze nog wel goed aan kunt schuiven, omdat die van de Dapper hoog zijn. Beetje lastig uitleggen... Maar hopelijk snap je me ;)
    Ik vind de "oude" Stokke stoelen wel fijn, maar snap de baby inzet niet zo goed die ze er nu bij hebben. Ik kon er geen meer vinden waar je alleen een beugel in kan doen. Die baby inzet vind ik vrij klein en als je een dreumes hebt die niet stil kan zitten, dan wil ik hem toch wel graag in een beugel hebben en dat gaat in die baby inzet echt niet passen...
    Succes met het maken van je keuze!
    Groetjes Pasjuh.

4. misa

misa Niet meer actief

Op mijn werk (kdv) hebben we er eentje om te proberen. Ik heb tot nu toe nig geen nadelen ontdekt. Vind hem er ook leuk uit zien!
    Zelf hebben we de stokke en die bevalt super! Wel met de oude beugel en rugsteun, want die nieuwe plastic vind ik niet zo mooi en minder prettig.

Deel Deze Pagina