Hier is de vuilnisbak voor buiten 400 meter weg. Dus voor ons was het geen optie om even de luier weg te gooien. Daarbij heeft de babykamer geen raam, dus kunnen ook niet echt luchten. Voor mij een reden om een goeie oplossing voor stink luiers te bedenken. Eerst had ik er eentje van de kruidvat. Heel erg laag, dus bukken, dan daaien en dan klaar. Ik vond het veel werk. Nu de diaperchamp van MP. 20 euro de hoge versie. Niet meer bukken. Echt met 1 hand en 1 sec klaar! Ideaal. Je ruikt het echt niet. Ja, als we de zak na ruim een week vervangen. In het begin gebruik je ongeveer 8 luiers per dag. Nu bijna 1 jaar 5 per dag. Wij verschonen altijd boven. Kleine moeite vind ik om even naar boven te lopen waar alles bij de hand staat/ligt.
Ik heb de Diaperchamp. Prima ding en duurzaam, ik heb hem bij allebei mijn kindjes in gebruik (gehad) en zeer tevreden over want je ruikt echt niets. Overigens doe ik poepluiers altijd in een luierzakje (van de action) en gooi ze altijd meteen buiten weg in de kliko want dat is er toch meestal maar eentje per dag.
Had op de ene kamer een diaper champ, op de andere een ouderwetse luieremmer. Zou nooit meer een dure diaper champ kopen, als je hem omdraait komt er toch een luchtje vrij, is hetzelfde als de deksel van de emmer doen...Na een dag of 3 moest ik ze toch allebei vervangen, vond de diaper champ zelfs nog meer stinken... Hierstaat nu de gewone emmer weer klaar.
De diaper champ lijkt me echt wat, ik ga wel speuren op mp. Ik moet overdag onze uk wel beneden verschonen ivm mijn beperking. beneden komt ook een extra bed en commode dus daar heb ik alles ook voor het grijpen. Maar dagelijks de luieremmer beneden legen lukt waarschijnlijk prima. En die emmer is anders over.
ik gooi m gewoon in de vuilnisbak. wat is het voor moeite om hem mee naar beneden te nemen en m daar weg te gooien ik verschoon trouwens ook niet altijd in dr slaapkamer. en daarbij..die walm die er van af komt als je die luier weggooit...pfff ik zou t ook niet lekker vinden als er een bak in mn kamer zou staan vol met zakjes poep. bespaar je t geld en gooi ze gewoon in de vuilnisbak.
Ik heb ook de diaperchamp , nog niet in gebruik dus daar kan ik niks over zeggen . Heb de medium versie voor 20,- gekocht op marktplaats en zo goed als nieuw.
Ik heb ook nog geur-vuilniszakken gekocht voor in de diperchamp.. Wij gebruikten hem altijd op het werk (kdv)..
Hier een medium diaperchamp van MP voor 17,50. Hij lijkt me heel handig en ik hoor er goede verhalen over van vriendinnen die er ook een hebben.
Ik heb deze van sangenic: Hygiëne Luieremmer Inclusief 1 Navulling | Sangenic | Baby-Dump Je ruikt niets. Nooit eigenlijk. Ook niet met legen van de emmer. de navullingen haal ik bij de baby-dump. Een doos met 3 casettes voor 18.95. Ik doe met 1 cassete een maand. ( alleen toen hij net geboren was iets minder lang)
Bedankt he je maakt ons nu weer aan het twijfelen. haha. Dit klinkt ook erg goed. Dan zou ik hem alleen voor boven gebruiken.