Ik ben voornemens een voedingskussen aan te schaffen. Nu hoor ik mijn omgeving nog al wisselende verhalen. De een roept het is geweldig en de ander vind het een groot stuk rommel. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Bij onze dochter regelmatig gebruikt, eerst aan het einde van de zwangerschap in bed. Om goed te kunnen liggen en vanwege die leuke irritante benen waardoor ik heel slecht kon slapen/liggen. Daarna met voeden, moest er wel even een weg in zien te vinden.... Ook legden we onze dochter op het voedingskussen in de box of tussen ons in op ons bed. En op dit moment gebruik ik het voedingskussen ook alweer, alleen dan voor mezelf. Dus op verschillende manieren te gebruiken
ik kon tijdens mijn zwangerschap toen m'n buik echt dikker begon te worden en ik slechter ging slapen echt niet meer zonder!! Ik had altijd erge pijn aan mijn heupen en nu kon ik het kussen tussen mijn knieeen leggen en dat hielp echt heel erg. Daarnaast kon ik hem dan ook nog onder mijn buik inklemmen als ik op mijn zij sliep, heerlijk.. Is het enige wat geholpen heeft om mijn nachtrust te verbeteren .. Wij hebben eentje van de babydump van woezel en pip. Nu gebruik ik hem als ik de fles geef
ik heb er een maar wat een onding. Ik kan er niet mee slapen( al zou ik dat wel willen) en voor voedingen (fles) vond ik het ook niet handig, maar misschien bij de tweede straks wel. Kun je er niet een lenen van iemand om te kijken of het bevalt voor je hem aanschaft? Ik vind het achteraf zonde van mijn geld maar ik kocht hem omdat iedereen zijn dat het zo handig was en je niet zonder kon (onzekere first time mom).
Ik gebruik hem momenteel om een zeteltje te maken in bed, nu ik even niets kan doen En toen ik zwanger was en veel last had van vocht, lag het 's nachts op het einde van mijn bed, zodat mijn voeten hoger lagen en heb nooit meer olifantenpootjes gehad! Ook voor borstvoeding is het heel handig, of gewoon om de baby gezellig bij jou te hebben. Ik zou niet zonder kunnen!
Heb een voedingskussen gekregen en ben er erg blij mee. Kan er lekker mee in de bank zitten en fijn mee slapen. Misschien was een normaal kussen ook goed geweest daarvoor, maar voel me wel extra zwanger met het kussen Nog geen ervaring met voeden.
Ik heb een Doomoo en sinds twee weken is hij mn beste vriend in bed! Ik heb erg last van mn bekken en ik slaap heerlijk met dat kussen tussen mn knieen Ik had een goedkope van kruidvat gekocht twee jaar geleden maar dit is echt 100x beter!! Ik gebruik hem trouwens ook gewoon als steun in bed met lezen, tv kijken of als mn dochter een sporadische fles s nachts wil..
Heb overigens ook best een dure (Delta Baby Comfy Big van Van Asten). Kan me voorstellen dat een beetje kwaliteit wel wat verschil kan maken.
Zelfs zonder BV. Tijdens mijn zwangerschap kon ik niet slapen zonder dat kussen, de eerste maanden met bv was het uiteraard handig en nu enkele maanden later nog steeds. Must have wat mij betreft.
In mijn zwangerschap heerlijk mee geslapen, was echt mijn grote liefde! Toen mijn dochter er was heb ik een speciaal kussensloop gekregen en toen sliep mijn dochter erop... Dus niks voedingskussen, maar wij konden er heerlijk op en mee slapen.
Dank voor de tips. Ik las dat die van de kruitvat iets minder is in kwaliteit? Waar kan ik hem het beste halen?
In bed heerlijk voor het voeden but maar ik ben "gezegend/vervloekt" met een e tijdens de bv f cup. Maar ik vond het ook makkelijk om mijn kindje in of op te leggen. Gewoon lekker chillen
Ik heb hem besteld via de fysiotherapeut. (mijn schoonzus) Ik weet alleen dat zij de bolletjes aanbeveelt ipv de zachte vulling.
Ik heb er 1 van Doomoo, eerst geleend van een vriendin of ik het prettig vond en daarna kon ik er een overnemen via-via. Nieuw zijn ze vrij prijzig. Vlgs mij zijnde duurde voedingskussen wel beter qua kwaliteit. Ik vind het heerlijk om mee te slapen!
Ik vind hem super! Kan niet zonder slapen.. Ben nu 38+3 maar slaap er al weken mee. Heb die van Nijntje en bevalt super goed. Afritsbaar dus kan je lekker wassen.
Ik heb er mee geprobeerd te slapen toen ik zwanger was.. maar heb em gauw de andere kant op gesmeten haha. Vond het wel fijn in de begin periode met borstvoeding geven. Later gebruikt voor in de box, kon ze lekker hangen, en zitten.. Toen gebruikt voor op de grond, kon ze proberen te klimmen etc, en ging ze niet overal heen.. En nu ligt ie al maaaaaaanden in de kast..