Kunnen de adapters van bugaboo op mijn maxico cabriofix blijven als ik hek in de isofix family fix plaats?
Bij mij werkte het niet. Dus ik haalde de adapters er altijd even af. Vond ik minder werk dan de maxi cosi met de riem vastzetten. Vond de Family fix zo ideaal dat ik dat er wel voor over had.
Adapters blijven toch gewoon op de kinderwagen zitten? Bij mij in ieder geval wel ... (ook bugaboo). Met de adapters aan de maci cosi krijg ik de maxi cosi niet in de auto (heb geen familiyfix maar een easybase).
Adapters op de maxicosi is wel heel handig, als het past. Ik heb die van. Ik altijd op de maxicosi zitten, haal ze er nooit af. Als je ze op de kinderwagen hebt zitten moet je ze er steeds afhalen als je de wagenbak er weer op wil zetten. Heb ik de eerste paar keer gedaan, tot ik dus ontdekte dat ze gewoon op de maxicosi konden blijven.
Ligt er aan wat voor een merk je hebt. Is iig niet bij elk merk. Bij mijn wagen gaan zowel de wagenbak als de maxicosi op dezelfde adapters. Dus die bleven dus gewoon op de wagen. Sowieso wel aangezien ik de maxicosi nooit op mn wagen gebruik.
Ja, dat kan! Echter, ik haal altijd de maxicosi van de adapters af en haal vervolgens de adapters van de wagen af (anders kan de bugaboo niet helemaal inklappen) als we met de auto gaan. Ik vind het namelijk te zwaar om maxicosi + baby (10 kg) via de adapters eraf te halen (dat gaat namelijk anders). Maar ik vind het echt niet veel moeite om dat te doen hoor. Mijn vriend haalt wel de maxicosi inclusief adapters van de wagen.