Welke luieremmer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Haver11, 3 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik heb de reden al genoemd waarom wij er wel 1 hebben moeten aanschaffen.
    We hebben er geen kliko meer voor. en die zakjes buiten op de oprit is ook zo iets.
    Dus reacties als niet nodig of onzinnig snap ik niet zo.
     
    honkeytonk vindt dit leuk.
  2. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik had bij de 1e ook zoiets van onzin, maar vond het ook niks om steeds buiten naar de kliko te lopen om er een poepluier in te doen.
    Wij hebben juist toen de oudste er al was toch een luieremmer aangeschaft. Nog steeds geen spijt van. Bij mijn ex staat een ubbi. Heel fijn ding. Ik heb nu een sagnetig via de kringloop, waarvan de witte binnenrand stuk is en er een pedaalemmerzak in. We too lijkt me ook fijn.
    Ik wil straks een we too of ook een ubbi kopen.
     
  3. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    We too. Ik vond een luieremmer echt ideaal hoor. Boven en beneden hier
     
  4. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.387
    4.670
    113
    Wij hebben Diaper champ
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb een hele simpele van de babypark.
    Een grijze van Luma.
     
  6. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.658
    204
    63
    Parttime logistiek
    Ik had een simpele die bij het bad pakket zat. Maar wat een stank kwam daar vanaf na 2 dagen. Daar had ik echt spijt van. Had toen gewoon een duurdere moeten nemen.

    Over een onzinnige aankoop is voor iedereen anders. Ik heb zakken via de gemeente waar ik de luiers in verzamel en die kan ik gratis wegbrengen bij het kdv.
    Wij leggen de luiers in de schuur en zodra ik mijn zoontje na de psz bracht nam ik de zak gelijk mee. Zat dus niet met een volle kliko door luiers. Nu gaan we het ook weer zo doen. Mocht het nodig zijn dan kopen we er weer een.
     
  7. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Zo is dat bij ons nu ook voortaan. Ik had eerst ook zo'n simpele maar ook al snel weg gedaan ivm de stank.
    Toen gewoon met zakjes in de container gedaan. Maar nu dus in de gratis zakken en wegbrengen.
     
  8. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    De Wee too luieremmer. Staat mooi en vrij van vieze luchtjes. Voordeel ook dat er gewone pedaalemmerzakken in kunnen en je niet steeds die dure zakjes hoeft te kopen die je bij sommige luieremmers moet gebruiken.
     

Deel Deze Pagina