ik heb hem en het is echt een aanrader tycho vind het geweldig ze zijn wel prijzig maar het geld dubbel dwars waard
Ik heb m, en vind m echt geweldig! Als ik had geweten dat k ie zo handig was had ik m veel eerder gekocht. Kleintjes mogen erin vanaf 3 maanden, en Iman was er al bijna 5 toen ik m kreeg... Ik zet m in de douche, Iman erin, douchen en klaar... Super makkelijk! Je kan m natuurlijk ook gewoon in de huiskamer gebruiken enz, maar daar zet ik Iman meestal toch in t wipstoeltje.
Ja heb hem ook, was een paar maanden een superfijn ding en nu gebruik ik hem niet meer, maar ja mannetje kan supergoed zelf zitten nu.. bij de volgende komt hij zeker weer uit de kast! Ik heb hem trouwens tweedehands gekocht, als je dat doet en je houd niet van rookgeur, niet kopen bij iemand die gerookt heeft in huis, want dat geurtje krijg je er dus amper meer uit
Ik heb er ook een en Quinn vindt het geweldig en wij natuurlijk ook. Je moet alleen wel opletten je kindje er niet te lang in te laten zitten want als ze zo jong zijn gaat dat koppie knikkebollen. Van de week waren we aan het eten en was Quinn erg onrustig, wilde alleen maar bij ons zitten. Toen ehbben we de bumbo op een stoel en aan tafel gezet en heeft meneertje heerlijk zitten genieten. Hij vond het echt geweldig! Er staan wat fototjes in mijn album
wow! ik wil die ooooook! Dacht dat kleintje er nog niet in mochten zitten maar Tim is nu inmiddels al 5 maanden.. Tot welke leeftijd zijn die te gebruiken?
heb ook zo'n groenen maar mijn kleine meid vond dat absoluut niet leuk!Heeft er denk een 3 tal keer ingezeten! Tis al! Maar ja ze kon al alleen zitten toen ze 4.5 maand oud was dus misschien daarom!