Bumbo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pim, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wie heeft er een Bumbo stoeltje en wat zijn je ervaringen ermee. Aanrader of niet?

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb hem en het is echt een aanrader tycho vind het geweldig

ze zijn wel prijzig maar het geld dubbel dwars waard

3. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat is een bumbo stoeltje?

4. Ik heb hem ook, maar nog niet gebruikt maar ben wel benieuwd naar de ervaringen!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb m, en vind m echt geweldig!
    Als ik had geweten dat k ie zo handig was had ik m veel eerder gekocht. Kleintjes mogen erin vanaf 3 maanden, en Iman was er al bijna 5 toen ik m kreeg...
    Ik zet m in de douche, Iman erin, douchen en klaar... Super makkelijk!
    Je kan m natuurlijk ook gewoon in de huiskamer gebruiken enz, maar daar zet ik Iman meestal toch in t wipstoeltje.

6. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
  7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja heb hem ook, was een paar maanden een superfijn ding en nu gebruik ik hem niet meer, maar ja mannetje kan supergoed zelf zitten nu.. bij de volgende komt hij zeker weer uit de kast!
    Ik heb hem trouwens tweedehands gekocht, als je dat doet en je houd niet van rookgeur, niet kopen bij iemand die gerookt heeft in huis, want dat geurtje krijg je er dus amper meer uit :cry:

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb er ook een en Quinn vindt het geweldig en wij natuurlijk ook.
    Je moet alleen wel opletten je kindje er niet te lang in te laten zitten want als ze zo jong zijn gaat dat koppie knikkebollen.
    Van de week waren we aan het eten en was Quinn erg onrustig, wilde alleen maar bij ons zitten. Toen ehbben we de bumbo op een stoel en aan tafel gezet en heeft meneertje heerlijk zitten genieten. Hij vond het echt geweldig!

Er staan wat fototjes in mijn album

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    wow! ik wil die ooooook! Dacht dat kleintje er nog niet in mochten zitten maar Tim is nu inmiddels al 5 maanden..
    Tot welke leeftijd zijn die te gebruiken?

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik heb het al opgezocht... tot 14 maanden.. ik ga eens op markplaats snuffelen!

11. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    heb ook zo'n groenen maar mijn kleine meid vond dat absoluut niet leuk!Heeft er denk een 3 tal keer ingezeten! Tis al!
    Maar ja ze kon al alleen zitten toen ze 4.5 maand oud was dus misschien daarom!

Deel Deze Pagina