Ik ben alvast aan het neuzen naar een nieuwe wieg. De 2e komt het eerste half jaar bij ons op de kamer te slapen. En daarna gaan ze samen op een kamer. Heeft er iemand ervaring met de leander hangwieg ? Hij ziet er erg leuk uit, best prijzig. Maar ik vraag me af of ze er lang inkunnen liggen. Als jullie nog andere leuke wiegen weten hoor ik het graag !
Mooie hangwiegjes vind ik, van Leander! Wij hebben ook een hangwiegje, van kindekeklein. In principe kunnen baby's erin tot ze zichzelf kunnen omrollen, meestal is dat tot ongeveer een half jaar (is mij verteld, het is mijn eerste kindje 8) ). Op de site van kindekeklein (www.kindekeklein.nl) vind je ook gebruikerservaringen, misschien dat je daar wat aan hebt.
Miffy bij de kindekeklein heb ik ook gekeken. Ik vraag me allen af of die touwen mooi zijn. Ik hou niet zo van dat grove. Hangt de jouwe al ? En hoe zien de touwen er in het echt uit ?
Wij hadden ook de kindeklein hangwieg erg mooi wiegje. De touwen vond ik mooi, heel natuurlijk overkomen. Niet overdreven dik ofzo. Wij hadden wel het zandkleurige hemeltje erbij (kost weer meer helaas) maar ik was helemaal verliefd op dit wiegje . Fae heeft er een half jaar in gelegen. Het had voor haar nog wat langer gekunt, maar het ledikantje is wat lager, en ik vond het tillen over het randje te zwaar worden en we konden de wieg niet lager hangen dan hij op dat moment hing.
Mijn wiegje hangt nog niet omdat we nog gaan verhuizen... De touwen vind ik persoonlijk niet dik of lelijk. In combinatie met de jute accenten op het wiegje vind ik ze er juist mooi en "natural" uitzien. Maar welk wiegje je mooi vindt is heel persoonlijk natuurlijk. Ik vond het wel heel fijn dat ik het wiegje eerst op de 9 maanden beurs heb kunnen bekijken voordat ik het bestelde. Zo zag ik daar ook dat de ronde stokken, waar het wiegbakje aan hangt, uiteenlopend van kleur kunnen zijn (logisch omdat het geloof ik essenhout is). Ik wilde graag een hele blanke kleur hout. De service bij kindekeklein vind ik erg goed; die man heeft voor ons eigenhandig de blankste stokken uitgezocht. Ik heb er een wit hemeltje bij, en de driepoot om het wiegje overal op te kunnen hangen (ook lekker in de tuin) zonder haken in het plafond. Ik vond ook een voordeel van het kindekeklein wiegje dat het gewoon rechthoekig is, lijkt mij makkelijker met opmaken itt het ovale van de leander wieg.
Miffy ik zou hem ook wel in het echt willen zien. Jammer genoeg is de 9 maandenbeurs al geweest. Zal eens kijken of ik hem in haarlem in het echt kan zien.
Ons meisje heeft in de Leander gelegen! SUPERSUPER wieg Maar gelukkig kon ik hem lenen van een vriendn want zelf aangeschaft had ik hem waarschijnlijk niet.. Wij hebben de wieg helaas maar ruim 3 maanden gebruikt omdat we toen gingen verhuizen en in het nieuwe huis niet meteen een schommelhaak in het plafond wilden boren voor de korte tijd dat ze er nog in zou liggen. Als ik een foto kan vinden plaats ik hem in mijn album...
Sjalleke had je dochtertje er tot 6 maanden ingepast denk je ? Ik vraag me namelijk af of hij niet klein is door zijn ronde vorm.
Ik wilde voor een 2de ook graag de Leander wieg maar nu ik de site van Kindeklein gezien heb ben ik om en ga ik, als we een 2de mogen krijgen, voor die wieg! erg mooi!
Hier ook de Leander. Ben er helemaal blij mee. Wij hebben m aan de standaard hangen waardoor hij wel meer ruimte inneemt, maar wij hebben een ruime slaapkamer, anders had ik m aan de haak gehangen. Ons meisje is nu ruim 11 weken en ze kan er nog best een tijdje in blijven liggen. Opmaken is overigens niet lastiger door de vorm. Ik vind dat ovale overigens mooier dan dat rechthoekige, maar dat is persoonlijk. Succes met kiezen!
Wij hebben ook een Leander hangwieg besteld. We hebben er natuurlijk nog geen concrete ervaring mee, maar ik denk ook dat hij wel een aantal maanden tot een half jaar 'mee kan'. De afmetingen zijn volgens de website 83 x 50 cm en dat is volgens mij ook best groot voor een wieg. En verder vinden wij hem gewoon héél erg mooi!! Ook niet onbelangrijk natuurlijk... Succes met je keuze! Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!