Babylove, eigen merk van DM-drogist in Duitsland. Maar Kruidvat vind ik ook oke. Etos vond ik helemaal niks, misschien dat die nu beter zijn nu ze zijn vernieuwd. En Pampers wordt hier ook klam door de luier heen. Doekjes vind ik ook die Babylove het fijnste.
Haha, ik ook! Ik had steeds zoveel frustratie van doorlekkende luiers of halve pakken die ik weg gaf.. dat mn man zei; waarom doe je dat toch steeds? Koop gewoon pampers, dan ben ik in ieder geval van dat geklaag af! Voor doekjes gebruik ik graag Zwitsal, maar alleen in de reclame. Anders die van de Hema, maar daar zeurt mn man weer over dat je er gelijk 8 pakt als je er 1 nodig hebt..
Hier altijd de luiers van de C1000, ben er heel tevreden over. De doekjes koop ik altijd bij de Action, Huggies voor 1,- Ook prima, lekker stevig.
Zijn hier begonnen met pampers, maar mijn zoontje bleek daar uitslag van te krijgen. Toen overgestapt op Kruidvat en dat bevalt nog steeds prima. Nog geen andere luiers geprobeerd, en ook geen behoefte aan. Hij lekt alleen door als hij toe is aan een grotere maat.
In de eerste twee maanden eigenlijk alleen Kruidvat, beviel goed, ik vond de pampers pasvorm maatje 1 niet goed. Maar nu in maatje 3 vind ik dat de poep er wel erg vaak bovenuit komt - mijn meisje heeft zo'n 2 keer per dag een flinke explosie. De pampers, we hebben beide laatst flink ingeslagen en gebruiken het dus door elkaar, houden het prima droog. Een keer AH gekocht, geen succes! Voelt slecht, en ze lekte er aan alle kanten langs.