nu voor de 3e nacht op rij huilt mijn dochtertje ( 6 maanden) in haar slaap ik ga snel bij haar kijken want het is echt een hard gehuil maar ze heeft haar ogen dicht en slaapt gewoon door ik wrijf vaak even over haar wangetje en daarna is ze ook gelijk weer stil overdag heeft ze hier geen last van en slaapt ze lekker het is alleen rond de nacht dat het nu al 3 dagen achter elkaar hetzelfde is herkenbaar voor iemand? of iemand die weet wat dit kan zijn? dacht eerst misschien een enge droom maar dat zou dan eenmalig moeten zijn
Heel herkenbaar! hier is het ook begonnen met 6 maanden en hij houdt niet uit zichzelf op. Ik moet hem echt oppakken en dan duurt het 10 minuten voor hij weer stil is (al die tijd is hij echt nog diep in slaap). Het gebeurd hier vooral als hij een hele drukke dag heeft gehad met veel nieuwe indrukken.
die van ons is 13 maanden en heeft dat ook vanaf 6 maanden, ik laat het nu zo, ze valt zelf weer in slaap
Die van ons ook. Begint spontaan te huilen, alsof hij gestoken wordt. Het is ook binnen 10 seconden weer stil. Ik laat hem maar. Soms denk ik aan een krampje ofso
Naar mijn idee beginnen ze rond die tijd te dromen dus moeten ze alle indrukken van de dag verwerken, en dat is niet niets.. Ik laat hem meestal huilen, of stop hem even in en wrijf over zijn rug als hij niet stopt. Dan slaapt hij vaak zo weer in..
Wat hierboven al gezegd is; herkenbaar. Onze dochter begon dat ook rond die tijd te doen en doet dat nu (13 mnd) nog. Ik denk dat ze dan droomt of iets aan het verwerken is. Soms laat ik haar, is het maar een enkel kreetje, en als het wat langer duurt dan idd even een aai.
Onze zoon doet dit ook af en aan. Hoort voor hem bij het verwerken van de dag. Ik ga heen als hij er zelf niet uit lijkt te komen en echt begint te brullen.