Welke luiers en waarom?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jij82, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoontje pampers. Bij de opvang gebruiken ze kruidvat en hij lekt daar regelmatig door. Met pampers is het alleen 's nachts af en toe raak omdat hij dan relatief veel plast. Bij de tweeling gaan we ook weer gewoon beginnen met pampers. nu alleen waarschijnlijk wel met maat 1 en niet zoals mijn zoontje bij maat 2.

2. AnLo

AnLo Actief lid

16 nov 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers of etos.
    Ook de Kruidvat geprobeerd, maar die zijn erg smal en lijken meer plastic te bevatten. Pampers voelen idd soms wat vochtig aan aan de buitenkant, maar dat bewijst volgens mij alleen maar dat ze ademen en niet broeien zoals die van de Kruidvat.
    En mijn kinderen hadden striemen in de lies van de Kruidvat luiers, nee ik vind ze helemaal niks. En in de aanbieding zijn de Pampers echt niet zo veel duurder.

3. Vogeltje80

16 okt 2015
    57
    4
    8
    NULL
    NULL
    Bambo en soms naty van de etos.
    Ik wilde wasbaar doen maar zag toch de extra was niet zitten.
    Deze merken zijn zonder chemicaliën, en dat vind ik erg belangrijk.
    Ze zitten goed en lekken niet door. En geen luieruitslag tot nu toe (dochter is 3 maanden oud).

4. LaLaLi

LaLaLi Actief lid

1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    De praktijk moet nog uitwijzen of het wat is maar ik heb Pampers en kruidvat luiers gekocht tot nu toe om te kijken wat bevalt.
    (Eerste kindje ;))

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wij hebben van alles gebruikt. Hier een zoon met een darmafwijking waardoor er veel luiers doorheen gaan. Momenteel hebben we Bambo, Happy en Pampers liggen. Vind ze allemaal prima.

Voor de baby ook allerlei verschillende. Heb nu Ah, bumblies, etos, pampers. En merk wel dat de Ah luiers wat stugger zijn, maar qua doorlekken heb ik nog geen problemen gehad.

Bij de middelste die grote plassen doet, waren de luiers van Etos niet zo een succes. Die lekte snel, zeker na een slaapje (op z'n buik)

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Begonnen met Pampers New Baby (de allerfijnste luiers!) en nu Baby Dry (gebruiken ze bij ons op de opvang trouwens ook). Ik heb nu ook Active Fit, maar de Baby Dry vind ik zeker voor de nacht fijner.

7. Bijnamamavan2

1 mrt 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Verschillende merken geprobeerd, maar Pampers bevallen hier toch het beste. Lekken (bijna) niet door en zijn mooi soepel.

Deel Deze Pagina