Ik heb een vraagje over de quinny speedi SX. Ik krijg de kap van de wandelwagen niet strak omhoog. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben? Er zitten schijnbaar twee knoppen aan de zijkant maar die zitten vast?
op de knoppen moet je trouwens duwen, niet draaien.. dat zijn de 2 buitendste knoppen ter hoogte van waar de kap vast zit, aan het scharnier..
Je moet de 2 buitenste knoppen naar beneden drukken, niet indrukken..hihi De andere kleinere knopjes zijn om de dreami van het onderstel af te halen.. door die wel in te drukken.. succes.. laat even weten of het gelukt is!
Nou t is gelukt hoor, alleen kreeg ik de kap niet meer omlaag ... maar ik lees het al dan moet ik die knoppen aan de zijkant dus omlaag drukken... Bedankt, nu ziet t er eindelijk fatsoenlijk uit! hahaha
en anders moet je even naar zaak gaan waar je de quinny hebt gekocht daar doen ze je het zo voor, heb ik ook gedaan en daar waren ook al eerder mensen geweest met hetzelfde probleem
Ik zie dat het "probleem" als ik verholpen. Maar mocht je meer Quinny problemen hebben en naar de 9 maandenbeurs gaan..... daar hebben ze een speciale pitstop kijken ze je Quinny even helemaal na.