Welke luiers gebruiken julie?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Bizzy, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Gebruikte eerst pamper baby dry, die vond ik goed maar omdat ik nu naar maat 4 overstap vind ik ze echt te duur worden.
    Ben nou overgestapt op luiers van de lidl en die bevalllen me echt prima, zelfs nog minder lekkage als met pampers. :D En bij maat 4 50 luiers voor 7,59 dus lekker goedkoop. ;)

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij gebruiken Kruidvat luiers en zijn daar tevreden mee. We hebben een keer een pak Bumblies geprobeerd maar die bevielen niet zo. Van Pampers hebben wij alleen de Newborn gebruikt en die honingraatstructuur was niet echt geweldig, die plakte helemaal aan haar billetjes vast.

3. Tink

Tink Niet meer actief

Hier heel lang Kruidvat gebruikt, maar inmiddels die van de Lidl. Ben er dik tevreden over.

4. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    hallo

ik gebruik pampers maar heb er altijd problemen mee als hij een grote boodschap doet, het komt er altijd langs, of aan de zijkanten of de bovenkant :( .
    ik gebruik nummer 3 en hij weegt rond de 6,5 kilo (3 weken geleden ;) ) ik begrijp er helemaal niks van.. iemand misschien een idee? van andere luiers krijgt hij uitslag

5. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik gebruik meestal bumblies heel soms die van de ah als de bumblies weer eens uitverkocht zijn.
    in het begin had ik pampers en ik had pas pampers active fit ofzo maar die vond ik zo stinken, gatver.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Alleen maar pampers. Wij vonden die van de kruidvat echt waardeloos. Alles liep er naast en langsheen. Stond per dag 5 setjes kleding uit te wassen! Voor Aaliyah was dat heemaal niet leuk om steeds schone kleren aan te moeten. Die van de C1000 waren wel redelijk goed vonden wij. Maar we gebruiken vanaf de geboorte al pampers. Die bevallen het beste!

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Meestal Pampers, maar heb ook wel eens andere geprobeerd. (bumblies, kruidvat, Etos Nature Care)Pampers vind ik erg fijn.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier altijd bumblies en hebben ze die niet meer dan pampers.
    C1000 lekt ze dwars doorheen.
    kruidvat en trekpleister krijgt ze uitslag van.
    huggies zijn dik en stug.
    doekjes gebruik ik van etos.

9. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik gebruik pampers.

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

alleen katoen, bamboo of hennep.
    Heb wel wegwerp gebruikt en ook alle merken wel gebruikt/geprobeerd. Maar vind dit toch echt ideaal en super goedkoop

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hier bij allebei pampers, nooit iets anders gebruikt ook.
    Heb er geen problemen mee gehad dus waarom zou ik veranderen.

12. Robijntje82

5 nov 2008
    64
    0
    0
  13. Penelope

Penelope Actief lid

3 sep 2007
    146
    0
    0
    Zowel luiers als lotiondoekjes van Pampers!

Deel Deze Pagina