Welke kinderstoel: Tripp trapp of Dan Chair

Discussie in 'Verzorging' gestart door Irene82, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene82

Irene82 Actief lid

20 dec 2006
    112
    0
    0
    Wie o wie heeft goeie raad. We willen morgen de stokke tripp trapp gaan kopen. Maar nu is met googlen m'n oog de Dan High Chair gevallen ook een meegroeistoel die aan tafel geschoven kan worden, maar een tikkeltje goedkoper. Prijs maakt niet veel uit maar hoor graag mensen die met 1 van deze stoelen of beiden ervaring hebben.

2. Sopje

Sopje Lid

31 jul 2008
    58
    0
    0
    Wij hebben zelf de trip trap gekozen. Hij is erg handig vind ik en behoorlijk sterk. Lana zit er ook heel erg mooi in

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier ook de tripp trapp, en ben helemaal weg van de stoel. Enorm handig in gebruik.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ken de andere stoel niet maar ben zelf enorm fan van de Tripp Trapp. Zodra ze zelf goed zitten, zitten ze in deze stoel echt stukken steviger dan de gemiddelde kinderstoel. Eten aan tafel is ook veel gezelliger dan met een blad ervoor (vind ik!) en hij gaat jaren en jaren mee. Ik heb de onze via MP gekocht. Is al 9 jaar oud en eerlijk waar nog zo goed als nieuw.

5. Irene82

Irene82 Actief lid

20 dec 2006
    112
    0
    0
    Bedankt voor de reacties. Gezien de vele ervaringen van Tripp Trapp en niet zoveel van de DanChair, hebben wij ook voor de Tripp Trapp gekozen. Hij staat al in huis nu maar wachten tot hij erin kan!

Deel Deze Pagina