Ik ben opzoek naar een boxmobiel die je niet elke 3 minuten hieft op te winden om hem een muziekje te laten spelen. Zoek er eentje die je kan instellen dat hij 10/15/20 minuten draaid/speelt. Wil er ook graag mijn eigen beestjes aan kunnen hangen zodat je eens kunt afwisselen. Iemand tips?
Tiny Love! Die speelt 20 minuten, 3 verschillende muziekjes, kunnen hard en zacht, geluid kan ook uit (in de eerste maanden heel goed!) maar of de beestjes dr af kunnen weet ik niet..
wist niet eens dat het bestond, een mobiel waar je beestjes ervanaf kunt halen en er andere ophangen.
Muziekmobiel Nijntje Ruit | Speelgoed | Baby-Dump Als je bijv naar deze kijkt, die beestjes zitten gewoon met een touwtje vast en kan je dus losknopen.
Die heb ik, maar die moet je inderdaad elke paar minuten opwinden en hij kan niet draaien zonder het muziekje.
Wij hebben de rainforest mobiel ban fisherprice gekocht, speelt ongeveer 18 minuten, 3 verschillende deuntjes en regenwoudgeluiden zitten erop. Er zit ook een afstandsbediening bij. Geloof alleen niet dat je de diertjes kunt wisselen (zit nog in de doos hihi)
Wij hebben er ook een van rainforest van Fisher Price. Beestjes hangen aan touwtjes, dus kun je ook gewoon los halen en vervangen. Zit een afstandsbediening bij, maar hij reageert ook op de afstandsbediening van de tv... Ik heb hem gekocht omdat de projector me leuk leek...maar daar zie je dus niets van op de muur of het plafon...de muziekjes vond ik ook tegenvallen...hier dus een beetje een miskoop geweest...
Ja, inderdaad daar zeg je zoiets..... Oei, dan hoop ik toch dat ie bij ons beter in de smaak gaat vallen dan bij Niekekris. Ik vind de muziekjes in elk geval lekker rustgevend en ik wist al dat het geen projector maar een lampje is.... Even afwachten hoe de baby erop reageert.
wij hebben van fisher price de precious planet box mobiel.. is met afstandsbediening. Beestjes kun je er af halen. Zit ook een projector op en die zie je wel tegen het kapje van de mobiel aan schijnen (moet t wel donkerder zijn natuurlijk en later kun je het kapje er afhalen en dan schijnt hij tegen de muur of plafond) Je kunt hem alleen niet instellen op bepaalde minuten.. maar weet niet of er een mobiel is die dat wel kan? Precious Planet 2-in-1 Projection Mobile - Fisher Price Toys
@december: Hopelijk bevalt hij jullie beter inderdaad. Wij hebben deze: Fisher-Price - Your Source for Toys, Playtime Ideas, Parenting Advice and More Dat is dus meer dan alleen een lamp...zo doen ze het tenminste wel overkomen/beschrijven ze het wel op de site van FP: "het mobiel met afstandsbediening projecteert een sterrenhemel op het plafond".
Thanks voor de tip dames. @goldy, hoef hem niet zelf te kunnen instellen op een bepaald aantal minuten, als hij het maar langer doet als 3 minuten. Dat je bijv kunt kiezen tussen 5, 10, 15, 20 etc etc minuten.
@goldy open nu pas je linkje van jou mobiel. Kun je die mooie lampenkap er ook afhalen hihihi. Mobiel lijkt me wel wat maar die lampenkap is vreselijk.
Met stip op 1 de Tiny love. Is hier echt een succes. Ligt er nog iedere dag tegen te kletsen. Hij blijft leuk volgens mijn dochter. Ow en bijkomende gemak is dat hij 20 minuten speelt.
Tiny Love Symphony Classic | Tiny Love | Baby-Dump Deze hebben wij! Die voor een meisje vind ik schattiger, maar denk niet dat mn toekomstige zoon het daar mee eens is!
Wij hadden ook de Rainforest, maar bij m'n schoonouders hadden ze er een van Tiny Love. Die vond ze echt véél interessanter!
Hier ook een Tiny love, Jesse heeft er erg veel plezier van gehad en hopelijk onze tweede straks ook. Ideaal, met afstandsbediening en naast de figuurtjes ook nog andere dingetjes die bewegen en geluid maken.